کد خبر: ۱۲۳۵۳۱
۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۲/۱۵

برآورد لاریجانی از ناتوانی دو رقیب نفت ایران / تاکید بر حل مشکل صندوق فرهنگیان

برآورد لاریجانی از ناتوانی دو رقیب نفت ایران / تاکید بر حل مشکل صندوق فرهنگیان

رئیس مجلس ضمن تاکید بر حل مشکل صندوق فرهنگیان گفت: عربستان و امارات ظرفیت فروش نفت بیشتر را ندارند و آمریکایی‌ها در این عملیات روانی موفق نمی‌شوند و کمبود نفت رخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در کنگره انجمن جغرافیایی ایران با بیان اینکه عدم فروش نفت ایران به صحنه جهانی فشار وارد می‌کند گفت: اگر عربستان و امارات ظرفیت فروش نفت بیشتر را داشتند، حتما" آن را عملی می کردند.

وی با تاکید بر اینکه مساله نفت و سرزمین برای آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بسیار مهم است افزود: با تحریم به ایران فشار زیادی وارد می‌کنند و گاهی موضوعات اتمی و حقوق‌بشر ، مسائلی مطرح می‌شود اما مساله اصلی آنها ، نفت است. آمریکایی‌ها در این عملیات روانی موفق نمی‌شوند و کمبود نفت رخ می‌دهد.

لاریجانی همچنین در جمع معلمان نمونه در مورد وضعیت صندوق فرهنگیان گفت: صندوق فرهنگیان مشکلاتی پیدا کرد ولی این صندوق پشتوانه کار فرهنگیان است و باید برای آینده آنها فعال شود و صدمه آن را جبران کرد. طبق بودجه سال گذشته و سال جاری ، صندوق‌هایی از این سنخ که دچار مشکل شده‌اند، می‌توانند منابع و اعتبارات مربوط به دولت را خریداری کرده و از نظر مالی سرپا شوند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ