کد خبر: ۱۲۳۵۶۴
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۲/۱۵

نتیجه پنجمین روز حضور

نتیجه پنجمین روز حضور "تاصیکو" / خروج ۵۱۵۹ سهامدار حقیقی و حقوقی

نتیجه پنجمین روز حضور شرکت جدید بورس یعنی سرمایه گذاری صدر تامین با رشد ۵ درصدی قیمت، صف خرید ۲۳۵ میلیونی و خروج ۵۱۵۹ سهامدار همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،معاملات امروز بازار سهام با روندی مثبت و متعادل و گرایش مجدد به نمادهای گروه خودرو و بانک آغاز به کار کرد اما پس از آغازی قوی در اکثر نمادهای بزرگ بازار و رشد 2346 واحدی شاخص، افزایش عرضه و عقب نشینی نسبی مشهود شد. بطوری که اخبار مربوط به مصوبه مجلس مبنی بر اصلاح موضوع افزایش سرمایه شرکت ها از تجدید ارزیابی دارایی ها هم تاثیر بسزایی نداشت تا شاخص بورس، عقب نشینی 532 واحدی را برای دومین روز کاری هفته به ثبت برساند.

در این میان، بررسی وضعیت داد و ستد سرمایه گذاری صدر تامین که دوشنبه هفته گذشته با عرضه اولیه 10 درصد به عنوان نخستین شرکت جدید سال وارد بازار شد، نشان می دهد بعد از سفارش خرید 930 میلیون سهمی در پیش گشایش و ثبت سفارش بیش از 377 میلیون سهم، تعداد 21.6 میلیون سهم به قیمت 2606 ریال معامله شد که با تکمیل حجم مبنا و صف خرید 235 میلیونی، رشد 5 درصدی و بازدهی خالص اولیه 16.8 درصدی به معاملات امروز پایان داد.

در این رویداد، 178 سهامدار حقیقی و 20 حقوقی قادر به خرید شدند اما 5143 سهامدار حقیقی و 16 حقوقی هم با کسب حداقل سود، حاضر به خروج از سهام "تاصیکو" در پنجمین روز پس از عرضه اولیه شدند .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ