کد خبر: ۱۲۳۹۹
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۲/۲۹

نمایشگاه بورس قطعا
یک مقام مسئول به بورس پرس خبر داد:

نمایشگاه بورس قطعا" در تاریخ اعلامی برگزار می شود/ احتمال غیبت بورسی ها

یک مقام مسئول با اعلام معرفی متولی جدید برگزاری نمایشگاه بورس،بانک و بیمه گفت: این نمایشگاه قطعا" در ۱۹ تا ۲۲ خرداد با حضور ۱۴۰ شرکت برگزار می شود اما ممکن است شرکت های بورسی غایب باشند.

یک مقام مسئول در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، در رابطه با چند و چون برگزاری نهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده ، این نمایشگاه در همان تاریخ اعلامی یعنی 19 تا 22 خرداد در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این میان به دلیل اعلام کناره گیری شرکت اطلاع رسانی بورس از انجام امور اجرایی ، مسئولان نمایشگاه بین المللی تهران اقدام به معرفی متولی دیگری به نام شرکت راهکار تجارت کوشا کرده اند. بر همین اساس متقاضیان حضور در این نمایشگاه می توانند هماهنگی های لازم برای حضور را با این شرکت انجام دهند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه  ممکن است ارکان بازار سرمایه و شرکت های بورسی به دلیل برنامه ریزی مسئولان سازمان بورس برای برگزاری همایشی برای سرمایه گذاران خارجی در نیمه شهریور، غایب باشند. در این صورت ، این گروه احتمالا" درحاشیه آن مراسم یا در مصلی، با عنوان دیگری اقدام به معرفی خدمات خواهند کرد اما دلیلی بر لغو برگزاری نمایشگاه در موعد مقرر نیست.

این مقام مسئول در واکنش این سئوال که با این اوصاف در نهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه چه شرکت هایی حاضر خواهند شد؟ توضیح داد: تاکنون حدود 12 بانک و 8 شرکت بیمه به همراه شرکت های زیر مجموعه به همراه برخی شرکت های کارگزاری و... اعلام آمادگی کرده اند. بنابراین نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور 140 شرکت در سالن های 35 ، 38 ، 40  و میلاد تشکیل می شود.

وی تاکید کرد: با این همه برگزاری نمایشگاه در زمان اعلامی قطعی بوده و مسئولان نمایشگاه بین المللی تهران با هیچ توصیه و نامه ایی نمی توانند زمان دیگری را برای آن منظور کنند.

براساس این گزارش، این درحالی است که در سایت نمایشگاه بین المللی آمده است: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران بنا بر وظایف و مسئولیتهای قانونی خویش این نمایشگاه را در تاریخ 19 لغایت 22 خرداد 1394برگزار می نماید . بر این اساس از کلیه متقاضیان و مشارکت کنندگان در این نمایشگاه دعوت می شود به منظور انجام امور ثبت نام از تاریخ 29 اردیبهشت 94 به ستاد این نمایشگاه واقع در سالن 37 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه و یا با شماره تلفن 22651240 آقای ابراهیم زاده تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ