کد خبر: ۱۲۴۲۱
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۲/۲۹

بورسی ها در نمایشگاه خرداد شرکت نمی کنند
بورس پرس خبر می دهد:

بورسی ها در نمایشگاه خرداد شرکت نمی کنند

برگزاری نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در خرداد ماه ، مورد تایید بورس و ارکان بازار سرمایه قرار نگرفت . به همین دلیل بورسی ها در نمایشگاه خرداد شرکت نمی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام یک مقام مسئول به بورس پرس مبنی بر برگزاری نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در 19 تا 22 خرداد (http://boursepress.ir/news/12399) با حضور 140 شرکت و احتمال غیبت شرکت های بورسی در این نمایشگاه، برخی مسئولان بعداز ظهر امروز جلسه ایی برگزار کردند تا در مورد حضور یا عدم حضور در این نمایشگاه تصمیم گیری کنند.

براساس این گزارش، نتیجه این جلسه هم با عدم مشارکت سازمان بورس و ارکان آن و شرکت های بورسی همراه  و مقرر شد شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در شهریور ماه و همزمان با همایش بین المللی جذب سرمایه گذاری خارجی اقدام به برگزاری نمایشگاه در محلی دیگر کند.

به این ترتیب به نظر می رسد نمایشگاه نهم بورس، بانک ، بیمه یا برگزار نشود و یا اینکه با حضور تعدادی معدود از بانک ها و بیمه ها و... با کیفیتی نامطلوب در همان تاریخ اعلامی نمایشگاه بین المللی تهران تشکیل شود.

دراین رابطه سنا هم اعلام کرد پیرو خبر پیشین مبنی بر اینکه به منظور بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های همایش بین المللی جذب سرمایه گذاری خارجی با محوریت بازار سرمایه، زمان برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به شهریور ماه موکول شده بود، به اطلاع می رساند این نمایشگاه همچنان در زمان یاد شده برگزار خواهد شد.

این در حالی است که متاسفانه با وجود اعلام درخواست های متعدد و مذاکرات مختلف با مسوولان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، از ابتدای سال جاری، شرکت سهامی نمایشگاه ها با عدم همکاری، از در اختیار گذاشتن فضای مناسب در شهریور ماه امتناع کرد و در اقدامی یک جانبه، طی تماس با متقاضیان شرکت در این نمایشگاه، از برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در خرداد ماه خبر داده است.

بر این اساس، اعلام می شود که این اقدام مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار نیست و هیچ یک از ارکان بازار سرمایه و شرکت های زیرمجموعه، در نمایشگاه خردادماه حاضر نمی شوند.

نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در شهریور ماه و همزمان با همایش بین المللی جذب سرمایه گذاری خارجی با محوریت بازار سرمایه در محلی دیگر برگزار می شود که جزییات آن متعاقبا اعلام می شود.

در این همایش ملی که با مشارکت فعال وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی کشور از جمله نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، امور خارجه، بانک مرکزی و دبیرخانه ایرانیان خارج کشور برگزار می شود، از شرکتها و سازمان های خارجی موثر در حوزه های مختلف مالی و سرمایه گذاری دعوت به عمل آمده تا با مذاکرات مستقیم، همکاری های مشترک در زمینه های اقتصادی و مالی در حوزه بازار سرمایه بین دو طرف صورت پذیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ