کد خبر: ۱۲۵۷۰۸
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۲/۲۰

زمان پرداخت آخرین مرحله سود سهام عدالت اعلام شد/ شمولیت ۱۱ میلیون نفر

زمان پرداخت آخرین مرحله سود سهام عدالت اعلام شد/ شمولیت ۱۱ میلیون نفر

سازمان خصوصی سازی از زمان آغاز پرداخت آخرین مرحله پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال ۹۶ مربوط به کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 96 شرکت‌های سرمایه‌پذیر مربوط به آخرین گروه مشمولان شامل کارکنان و شاغلان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آنها و همچنین بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی، کشوری، لشگری و تامین اجتماعی از شنبه 21 اردیبهشت آغاز می‌شود.

در این مرحله 11 میلیون نفر از مشمولان سود سهام عدالت را که در مجموع حدود ارزش آن به یک هزار میلیارد تومان بالغ می‌شود، دریافت خواهند کرد و از 35 بانک و موسسه‌ای که مشمولان شماره شبا را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند از شنبه آینده، 29 بانک و موسسه مالی به مرور پرداخت سود سهام عدالت را آغاز می‌کنند.

مشمولان دیگر گروه‌های سهام عدالت که شماره شبای بانکی را در سامانه سهام عدالت قبلا وارد کرده و به تائید بانک عامل مربوط رسیده باشد و تاکنون در طی چند مرحله گذشته سود را دریافت نکرده اند نیز همزمان با مشمولان این دوره سود را دریافت خواهند کرد.

با اجرای اقدامات واریز سود و پرداخت آن در این مرحله به حدود 11 میلیون نفر از مشمولین، مجموعه بیش از 41 میلیون نفر از جمعیت که مشمول سهام عدالت بوده و اطلاعات شماره حساب بانکی را نیز به سامانه ارائه و تائیدیه دریافت کرده‌اند به طور کامل از دومین نوبت پرداخت سود سهام عدالت پس از تسویه حساب این سهام با دولت برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ