کد خبر: ۱۲۵۸۳۷
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۲/۲۲

اعلام رویدادهای مهم سه شرکت منجر به توقف نماد شد
در روز ریزش ۵۰۸۵ واحدی شاخص:

اعلام رویدادهای مهم سه شرکت منجر به توقف نماد شد

در روز ریزش ۵۰۸۵ واحدی شاخص، سه شرکت درباره اختلاف حساب،کنفرانس اطلاع رسانی، نوسان قیمت سهام و دریافت مجوز تغییر نرخ محصولات، دست به شفاف سازی زدند و با توقف نماد روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان داد و ستد امروز بازار سهام که شاخص بورس با ریزش 5085 واحدی به کانال 204 هزارتایی عقب نشینی کرد، سه شرکت بورسی و فرابورسی درباره اختلاف حساب، کنفرانس اطلاع رسانی، نوسان قیمت سهام و دریافت مجوز تغییر نرخ محصولات، دست به شفاف سازی زدند و با توقف نماد روبرو شدند.

بر این اساس، علیرضا هاشمی مدیرعامل "مبین" درخصوص مغایرت حساب فی مابین با پتروشیمی زاگرس در سنوات ۹۵ و ۹۶ اعلام کرد: این شرکت اعلامیه بستانکار به مبلغ ۸۶.۳ میلیارد تومان بابت مغایرات حساب فی مابین مربوط به سنوات فوق الذکر از محل ذخیره هزینه ها را با شرط استرداد دعوای مطروحه در شورای رقابت صادر خواهد کرد. ضمناً در مورد اختلاف حساب های سال ۹۷ نیز، پس از تعیین تکلیف موضوع توسط شورای رقابت، اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

همچنین "لبوتان" با توجه به توقف نماد معاملاتی به دلیل نوسانات قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر اعلام کرد: نظر به عدم طرح سوال از طرف سهامداران در سامانه تدان از تاریخ گزارشگری قبلی( صورت های مالی حسابرسی نشده و گزارش تفسیری مدیریت سال مالی منتهی به اسفند ۹۷) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیت در وضعیت مالی و عملکرد شرکت رخ نداده است.

دراین میان،محمد تقی قلندر لکی مدیرعامل "غصینو" با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه بسته بندی و تاثیر آن بر بهای تمام شده محصولات این شرکت اعلام کرد: مجوز تغییر قیمت برخی از محصولات در ۱۵ اردیبهشت از انجمن شیرینی و شکلات اخذ شده و هماهنگی لازم در این خصوص با اداره کل صنعت استان زنجان به عمل آمده که از امروز اعمال می شود.

مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل ۳۱۴.۵ میلیارد تومان بوده که نسبت آن به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۷۹ درصد است.

جدول تغییر قیمت برخی از محصولات این شرکت را می توان اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ