کد خبر: ۱۲۵۸۴۳
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۲/۲۲

درخواست معاون وزیرصنعت از شرکت بورسی برای فروش یک میلیارد دلاری

درخواست معاون وزیرصنعت از شرکت بورسی برای فروش یک میلیارد دلاری

معاون وزیر صنعت از مدیرعامل جدید شرکت ملی مس خواست تا برای فروش یک میلیارد دلاری محصول آماده باشد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ​ خداداد غریب پور در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی مس ایران (اردشیر سعد محمد بجای محمدرضا اسدی راد ) گفت: رونق تولید، توسعه اکتشاف و افزایش فروش تا یک میلیارد دلار در شمار برنامه‌های مدیریت جدید قرار گیرد و انتظار می رود فروش حداقل ۸۰۰ میلیون دلار در شرکت مس محقق شود.

وی با اشاره به ارزش روز بازار حدود ۳۱ هزار میلیارد تومانی "فملی " افزود: نسبت P/E هرسهم شرکت هم حدود ۶.۲۶ مرتبه بوده که عدد بسیار برجسته‌ای برای شرکت بزرگ با فروش بالا در بورس است. وضعیت سهام و P/E شرکت مس به گونه‌ای است که جذابیت بالا و ارزنده‌ای برای بازار سرمایه دارد.
 
رئیس هیئت عامل ایمیدرو با بیان اینکه شرکت مس در اقتصاد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است گفت: به دنبال بازنشستگی اسدی راد، انتخاب مدیری متخصص، آگاه و عالم در اولویت قرار داشت که خوشبختانه مدیرعامل جدید شرکت مس دارای این ویژگی‌ها است و امیدواریم مدیریت جدید شرکت مس با همفکری ذینفعان و استفاده از ظرفیت‌های موجود، برگ زرین دیگری به ثبت برساند.
 
غریب پور با اشاره به اقدامات موثر شرکت مس طی ماه‌های گذشته ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها و کمک رسانی به هم وطنان سیل زده از جمله اقدامات موثر و مثال زدنی این مجموعه طی ماه‌های گذشته بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ