کد خبر: ۱۲۵۸۷۷
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۲/۲۳

وقت مذاکره نیست/ نیاز آینده انتخاباتی ترامپ به برگ ایران
نائب رئیس مجلس:

وقت مذاکره نیست/ نیاز آینده انتخاباتی ترامپ به برگ ایران

نائب رئیس مجلس مذاکره با آمریکا در حال حاضر را به صلاح ندانست و گفت: امروز ترامپ برای انتخابات آینده به شدت نیاز به برگ ایران دارد و مقامات می‌توانند از این فرصت به نحو مقتضی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی مطهری در حاشیه صحن علنی مجلس درخصوص مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی به اقتصاد آنلاین گفت: هرچه پیش برویم، شرایط به نفع ایران خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال با پیشرفت زمان و احتمال کاهش فروش نفت ایران شرایط مذاکره سخت تر نخواهد شد، گفت: در هر صورت مذاکره در حال حاضر به معنی ذلت و ضعف و عقب نشینی برای ایران است اما پافشاری آمریکایی ها برای مذاکره نشان می دهد بیشتر به نفع آن ها تمام خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: به حتم در آینده وضعیت بهتری برای ایران متصورم. حتی در شرایط فعلی که معیشت مردم با سختی همراه است می توان به اعتماد و پشتوانه مردم فرصت های بهتری را در آینده ایجاد کرد.

مطهری با بیان اینکه امروز دو عنصر مقاومت و وحدت می‌تواند ایران را از شرایط سخت کنونی با سرافرازی خارج کند،گفت: ترامپ فریب اعتراضات دی ماه سال ۹۶ را خورد و خیال می‌کرد با چند فشار اقتصادی، مردم را مقابل حکومت قرار می‌دهد غافل از اینکه آن اعتراضات ریشه در درون حکومت داشت و ناشی از رقابت‌های سیاسی بود. امروز ترامپ برای انتخابات آینده به شدت نیاز به برگ ایران دارد و مقامات می‌توانند از این فرصت به نحو مقتضی استفاده کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ