کد خبر: ۱۲۵۹۲۸
۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۲/۲۴

شفاف سازی سهم مثبت و دارای تقاضا درباره نوسان قیمت

شفاف سازی سهم مثبت و دارای تقاضا درباره نوسان قیمت

شرکت فرابورسی که طی روزهای گذشته و امروز با رشد قیمت و تقاضا روبرو شده درخصوص نوسان قیمت سهام، دست به شفاف سازی زد و آماده بازگشایی نماد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت کشت و دامداری فکا که در جریان معاملات امروز با رشد 4.9 درصدی قیمت روبرو شده و دارای تقاضای 849 هزار سهمی است درخصوص نوسان قیمت سهام، دست به شفاف سازی زد و آماده بازگشایی نماد شد.

بر این اساس،"زفکا" اعلام کرد: به استناد ماده ۱۲ مکرر یک دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس از تاریخ گزارشگری قبلی(صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳، ۶، ۹ و ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۷) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی و عملکرد شرکت رخ نداده است.

لذا به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر متناسب با وضعیت مالی و عملکرد شرکت نبوده و عمدتاً ناشی از شرایط بازار و عرضه و تقاضا است. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب تحقق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

بنابراین گزارش،سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین با 77.4 درصد در ترکیب سهامداری این شرکت فرابورسی که در چهار روز گذشته با رشد قیمت 14.9 درصدی مواجه شده،حضور دارد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ