کد خبر: ۱۲۵۹۳۸
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۲/۲۴

شرکت غایب بورسی مجوز افزایش قیمت فروش محصولات گرفت

شرکت غایب بورسی مجوز افزایش قیمت فروش محصولات گرفت

شرکت نفت بهران که زیرمجموعه بنیاد و از یک اردیبهشت با توقف و تعلیق نماد روبرو شده از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت نفت بهران که با سرمایه ۲۶۰ میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس درج شده و از یک اردیبهشت ضمن عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت و بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر با توقف و تعلیق نماد معاملاتی روبرو شده از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات خبر داد.

بر این اساس،"شبهرن" اعلام کرد: مجوز افزایش نرخ انواع روغن موتور بنزینی و دیزلی تولیدی در ۱۶ اردیبشهت ماه از سازمان حمایت دریافت شده و از همین تاریخ قابلیت اعمال دارد.

کل فروش محصولات روانکار در سال گذشته ۴۱۵ میلیون لیتر است که از این مقدار ۸۴ میلیون لیتر( ۲۰ درصد) شامل روغن های بنزینی و ۱۰۸ میلیون لیتر(۲۶درصد) مربوط به روغن های دیزلی است. ۹۹.۸ درصد روغن های بنزینی و ۹۹.۹ درصد روغن های دیزلی مربوط به بازار داخل و مابقی مربوط به فروش صادراتی هستند.

یارانه دریافتی پس از حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی و احتساب ارز نیمایی در ۵ ماه پایانی سال گذشته مبلغ ۱۴۵ میلیارد تومان از شرکت پالایش و پخش تهران و مبلغ ۴۱ میلیارد تومان از شرکت پالایش و پخش بندرعباس بوده که این یارانه با توجه به تغییر سیاست های دولتی در سال ۹۸ حذف شده است. ارز مورد نیاز جهت خرید مواد افزودنی عمدتاً از محل ارز حاصل از صادرات و در صورت نیاز از طریق بانک‌ها و به نرخ نیمایی تامین می شود.

بنابراین گزارش،بنیاد مستضعفان با ۲۹.۹ درصد و شرکت انرژی کستر سینا با ۲۱.۵ درصد در ترکیب سهامداری این شرکت نفتی حضور دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ