کد خبر: ۱۲۵۹۴۲
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۲/۲۴

شرکت اخراجی و رویاپرداز احداث بزرگترین تالار خاورمیانه در بازار پایه درج شد

شرکت اخراجی و رویاپرداز احداث بزرگترین تالار خاورمیانه در بازار پایه درج شد

شرکتی که رویای احداث بزرگترین تالار خاورمیانه داشت و پس از ۱۳ سال حضور از بورس حذف شده از روز گذشته در بازار پایه فرابورس درج شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی شرکت سخت آژند پس از 13 سال حضور در بورس تهران با دریافت کارت قرمز از 28 فروردین به فهرست شرکت های حذف شده از این بورس اضافه شد که زهرا زارع سرپرست مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه از درج نماد معاملاتی "ثاژن" از ۲۳ اردیبهشت در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس( دویست و سی و نهمین نماد معاملاتی) و گروه انبوه سازی املاک و مستغلات خبر داد.

با توجه به تصویب و ابلاغ مقررات جدید بازار پایه توسط هیئت مدیره سازمان بورس و لزوم طبقه بندی مجدد شرکت های بازار پایه بر اساس تابلو های " پایه زرد"، " پایه نارنجی" و " پایه قرمز" و در راستای اجرایی شدن دستورالعمل مذکور در خرداد ماه در صورتی که روند کنونی افشای اطلاعات و نوع اظهارنظر حسابرس نسبت به صورت های مالی حسابرسی شده توسط شرکت سخت آژند تداوم داشته باشد، طبقه بندی نماد معاملاتی مذکور در تابلوی "پایه نارنجی" محتمل خواهد بود. مقتضی سهامداران و سرمایه‌گذاران این موضوع را در تصمیم گیری های مدنظر داشته باشند.

بنابراین گزارش، این شرکت با سرمایه 40 میلیارد تومانی به دلیل عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش از یک بهمن سال قبل با توقف و تعلیق نماد روبرو بود.در ترکیب سهامداری "ثاژن" شخص حقیقی و سرمایه گذاری دلیران پارس هر کدام با 10 درصد به همراه عمران توسعه استان هرمزگان ، بیمه آرمان ، عمران  توسعه شهری استان خراسان و کارگزاری بانک انصار هر یک با بیش از 8 ، 6، 4 و 2 درصد حضور دارند.

حامد نورانی مدیرعامل این شرکت آذر 96 اعلام کرده بود که درصدد احداث بزرگترین تالار بورس خاورمیانه در مشهد است که تاکنون خبری از این برنامه نشده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ