کد خبر: ۱۲۵۹۶۱
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۲/۲۴

تمساح خلیج فارس به اعدام محکوم شد

تمساح خلیج فارس به اعدام محکوم شد

رئیس دادگستری هرمزگان از صدور حکم اعدام برای سرکرده گروه بین‌المللی مواد مخدر معروف به تمساح خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، محمدصادق اکبری گفت: حکم محکومیت سرکرده گروه بین‌المللی مواد مخدر با نام اختصاری (ع – ز) معروف به تمساح خلیج فارس به همراه ۱۷ تن از اعضای شبکه سازمان یافته وی صادر شد.

وی در خصوص جزئیات این پرونده افزود: دامنه فعالیت این گروه فراتر از ایران بوده است و اقدامات مجرمانه آنها از کشورهای پاکستان و افغانستان آغاز و با عبور از پهنه زمینی و دریایی سیستان و بلوچستان و هرمزگان به عمق سرزمینی ایران به ویژه استان‌های فارس، تهران و آذربایجان کشیده می‌شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این گروه طی دو سال فعالیت موفق شده بیش از ۴۰۰ تن مواد مخدر وارد نماید که خوشبختانه در پی هوشیاری دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، بسیاری از این محموله‌ها کشف و ضبط شد.

اکبری گفت: این باند بین المللی با استفاده از راهکارهای پولشویی بسیاری از وجوه درآمدی حاصل از معاملات مواد مخدر را به اراضی، املاک و مستغلات تبدیل نموده است که بسیاری از این اموال نامشروع، شناسایی و به نفع دولت ضبط شد.

وی افزود: از این گروه تعداد زیادی املاک زراعی، بیش از شصت منزل مسکونی، چندین فروند شناور صیادی از قبیل لنج و قایق، ۱۶ دستگاه انواع خودرو، ۶ قبضه اسلحه شکاری و بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان وجه نقد کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ