کد خبر: ۱۲۶۰۸۲
۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۲/۲۸

رتبه بانک فرابورسی از لحاظ منابع و جذب + اهداف در دستور کار سال
معاون توسعه بازاریابی خبر داد:

رتبه بانک فرابورسی از لحاظ منابع و جذب + اهداف در دستور کار سال

معاون توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به رتبه این بانک از لحاظ منابع و جذب آن میان ۲۰ بانک بورسی، اهداف منظور شده برای اجرا در سال جاری را برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،رحیم طاهری با بیان اینکه هم اکنون منابع این بانک 62 هزار میلیارد تومان است و در میان 20 بانک بورسی در رتبه ششم قرار دارد، گفت: سرانه جذب منابع در شعب این بیست بانک به صورت میانگین 170 میلیارد تومان است که سرانه جذب منابع بانک شهر با رتبه چهارم دارای میانگین 240 میلیارد تومان است.

وی افزود: کاهش قیمت تمام شده پول، فروش املاک مازاد و وصول مطالبات معوق از جمله اهداف بانک شهر است که در سال 98 منظور شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته به تدریج اجرایی می شود.

این مقام مسئول از تلاش برای اجرای برنامه های جذب منابع ارزان قیمت و حرکت به سمت ارائه تسهیلات خرد نیز خبر داد و گفت: در حال حاضر 15 تا 20 درصد تسهیلات بانک، خرد است که در راستای رونق تولید داخلی، هدف گذاری برای افزایش این سهم به 40 درصد صورت گرفته است.

به گفته طاهری با توجه به شرایط فعلی اقتصاد، برای کمک به بنگاه های اقتصادی و بهبود وضعیت ترازنامه بانک، تمرکز بر ارائه تسهیلات خرد ، ضروری و قابل انجام است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ