کد خبر: ۱۲۶۵۱
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۳/۱۷

پذیره‌نویسی صندوق امید ایرانیان از فردا
مدیرعامل تأمین سرمایه امید خبر داد:

پذیره‌نویسی صندوق امید ایرانیان از فردا

مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه امید از آغاز پذیره‌نویسی صندوق ۵۰ میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت گنجینه امید ایرانیان از فردا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حبیب رضا حدادی گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری از جمله نهادهای مالی هستند که فعالیت اصلی آنها سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار شامل سهام، حق تقدم سهام و اوراق بهادار با درآمد ثابت بوده و دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری مالکان صندوق بوده و به نسبت سرمایه‌گذاری خود، در سود و زیان صندوق شریک هستند.

وی ادامه داد: صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت گنجینه امید ایرانیان از انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و پیش‌بینی سود است که تنها در اوراق بهادار با درآمد ثابت و سپرده بانکی سرمایه‌گذاری می‌ کند. از این رو حداقل ریسک را برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه اولیه این صندوق 50 میلیارد تومان بوده که در آینده به صندوق هزار میلیارد تومانی تبدیل خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، نرخ سود پیش‌بینی شده صندوق حداقل 22 درصد روز شمار علی‌الحساب با مقاطع پرداخت سود ماهانه است. مدیریت و ضمانت نقدشوندگی صندوق هم به عهده شرکت تأمین سرمایه امید بوده و بانک سپه هم وظیفه مدیریت ثبت صندوق را بر عهده دارد. حداقل خرید واحدهای صندوق یک میلیون تومان و حداکثر 2.5 درصد ارزش صندوق تعیین شده است.

حدادی درباره ساز و کار صندوق هم توضیح داد: براساس تدابیر اندیشیده شده، پیش‌بینی می‌شود نرخ بازدهی صندوق از نرخ اعلام شده نیز فراتر رود . صدور واحدهای سرمایه‌گذاری به خالص ارزش دارایی‌های(NAV) روز و ابطال آن به خالص ارزش دارایی‌های(NAV) روز قبل صورت خواهد گرفت.

وی در خاتمه گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به شرکت تأمین سرمایه امید و یا شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از فردا 18 خرداد الی شنبه آینده 23 خرداد نسبت به خرید واحدهای سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ