کد خبر: ۱۲۸۱۱۵
۰:۰ - ۱۳۹۸/۲/۲۹

زمان و شرایط عرضه اولیه دومین شرکت جدید سال مشخص شد

زمان و شرایط عرضه اولیه دومین شرکت جدید سال مشخص شد

زمان عرضه اولیه دومین شرکت بازار مشخص و مقرر شد ۱۰ درصد از سهام کشت و صنعت شریف آباد سه شنبه این هفته در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،با گذشت 20 روز از عرضه اولیه 10 درصدی سهام سرمایه گذاری صدر تامین به عنوان اولین واگذاری سال جاری،حال زمان و شرایط عرضه کشت و صنعت شریف آباد به عنوان دومین شرکت بازار مشخص شد.

به این ترتیب، مقرر شده سه شنبه این هفته 31 اردیبهشت 10 درصد از سهام "زشریف"  شامل 52 میلیون سهم در محدوده قیمتی 410 تا 420 تومانی هر سهم در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه شود.

در این عرضه سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 250 سهم تعیین شده و سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از طریق کارگزاری بانک دی اقدام به واگذاری خواهد کرد.متعهد خرید نیز شرکت مرغک و سقف تعهد خرید مجموعا 50 درصد سهام قابل عرضه است.

طبق بررسی‌های بورس پرس، این شرکت در تاریخ ۱۷ آبان سال ۵۵ با نام اولیه کشت و صنعت و عمران شریف آباد در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران ثبت و طبق پروانه بهره برداری ۱۸ اسفند همان سال سازمان نظام عمران شهرستان قزوین با ظرفیت ۱۰۰۰ راس گاو شیری بهره‌برداری از شرکت آغاز شد.

در ۱۱ مهر سال ۶۳ نوع شرکت به سهامی خاص و تبدیل و نام شرکت در ۲۲ بهمن سال ۸۰ به کشت و صنعت شریف آباد تغییر یافت. همچنین در ۲۲ شهریور سال ۸۳ به سهامی عام تبدیل و مجددا طبق مصوبه مجمع فوق العاده ۲۲ مرداد سال ۹۱ به سهامی خاص تغییر یافت.در ۵ اسفند سال ۹۱ واحد کارخانه فرآورده های لبنی با نام تجاری رابتا ناک از طرف شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر بر اساس ارزش دفتری به شرکت واگذار شد.

پروانه بهره برداری این کارخانه در ۹ اردیبهشت سال ۸۶ به نام شرکت حسان نوش قم جهت تولید ۲۷۳۰۰ تن انواع شیر و ماست و خامه پاستوریزه از طرف سازمان صنایع استان قم صادر شده که این پروانه در ۱۲ اردیبهشت سال ۹۱ به نام شرکت تغییر نام یافت.دامداری و مزارع شرکت در کیلومتر ۱۵ جاده قزوین آبیک، کارخانه لبنی رابتاناک در جاده قدیم تهران قم شهرک شکوهیه و دفتر مرکزی شرکت در قزوین شهرستان محمدیه واقع شده است.

به‌موجب پروانه بهره‌برداری ۲۲ آذر سال ۹۵ توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین اجازه بهره برداری از واحد پرورش گاو شیری به ظرفیت ۴۵۰۰ راس مولد و ۹ هزار راس کل گله صادر شده است.

با توجه به افزایش ظرفیت دامداری از سال ۸۸ شرکت اقدام به احداث سالن های فری استایل کرده که سالن شماره ۱ با ظرفیت ۷۵۰ راس در اردیبهشت سال ۹۰، سالن شماره ۲ با ظرفیت ۷۵۰ راس در بهمن سال ۹۰، سالن شماره ۳ با ظرفیت ۳۵۰ راس در آذر سال ۹۱، سالن ۴ با ظرفیت ۷۵۰ راس تکمیل در اردیبهشت سال ۹۲ افتتاح و به بهره برداری رسیده و سالن شماره ۵ به عنوان شیردوشی و جایگاه دام های آماده زایش در سال ۹۵ به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ