کد خبر: ۱۲۸۱۳۷
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۲/۲۹

پیش بینی بارش باران چند روزه در ۹ استان و تهران و احتمال سیل
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش بینی بارش باران چند روزه در ۹ استان و تهران و احتمال سیل

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام پیش بینی بارش باران در ۹ استان و تهران از احتمال سیلابی شدن مسیل رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، تگرگ و صاعقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فریبا گودرزی درباره آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای امروز و روزهای آینده ایران و تهران به ایرنا گفت: امروز در بخش هایی از جنوب، جنوب شرق، شرق، غرب و شمال غرب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. شدت بارش ها در استان های کرمان، شمال فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی و فردا علاوه بر این مناطق در جنوب، غرب، مرکز، سواحل غربی دریای خزر و استان های البرز و تهران ادامه خواهد داشت و شدت بارش ها در استان های چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، غرب کرمان و شرق هرمزگان خواهد بود.

وی ادامه داد: سه شنبه هم بارش ها به جز در غرب و جنوب غرب در بیشتر مناطق ادامه خواهد داشت و چهارشنبه بارش بر روی نوار غربی کاهش می یابد اما در سایر مناطق ادامه دارد.

این کارشناس با اشاره به بارش‌های بهاری تند و رگباری از احتمال آبگرفتگی معابر شهری، طغیان رودخانه ها و مسیل ها و وقوع صاعقه در ارتفاعات خبر داد و توصیه کرد مردم از اسکان در مسیر مسیل ها و حاشیه رودخانه ها و کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

گودرزی در مورد وضعیت جوی تهران هم گفت: امروز آسمان تهران صاف است و پدیده خاصی ندارد فقط گاهی با باد ملایم همراه خواهد بود اما از فردا تا پنجشنبه احتمال بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق وجود دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ