کد خبر: ۱۲۸۲۹۱
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۳/۱

امید روحانی به ایجاد تحول با یک صنعت و ادامه دور زدن تحریم ها

امید روحانی به ایجاد تحول با یک صنعت و ادامه دور زدن تحریم ها

رئیس جمهور با بیان اینکه صنعت گردشگری می‌تواند بزرگ‌ترین تحول را ایجاد کند گفت: همچنان با افتخار تحریم های فروش نفت را دور می‌زنیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسن روحانی در نشست شورای اداری استان آذربایجان غربی و افتتاح همزمان طرح‌های زیربنایی و اقتصادی گفت: افتتاح طرح‌های بزرگ در روزهایی که آمریکا همه تلاش خود را علیه ما به کار گرفته، نشانه قدرت و سرزندگی ملت ایران است.

وی افزود: کار امروز آمریکا جنگ و تحریم نیست، جنایت علیه بشریت است. تحریم و جنگ عادی نیست و اقدام امروز آمریکا با یک جنگ و تحریم متفاوت است زیرا کشوری که جلوی خرید دارو و مواد غذایی را می‌گیرد و مانع سفر بیماران برای معالجه می‌شود، جنایت علیه بشریت است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مبارزه امروز با آمریکا این است که تولید را تقویت و صادرات را افزایش دهیم، گفت: مگر لازم است که فقط صادرات متکی به نفت یا به موادی باشد که وابسته به نفت است؟ اینگونه نیست. بلکه راه باز است. صنعت گردشگری می‌تواند بزرگ‌ترین تحول را ایجاد کند زیرا در یک‌سال گذشته آمارهای مربوط به صنعت گردشگری ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد بازرگانی شرایطی دارند که راحت‌تر می‌توانند تحریم را دور بزنند، ادامه داد: البته تحریم را با افتخار دور می‌زنیم و اکنون نیز در فروش نفت تحریم را دور می‌زنیم و با افتخار هم این کار را می‌کنیم.

روحانی با بیان اینکه در خط مقدم مبارزه با تحریم بانک مرکزی، وزارت خارجه، وزارت نفت و وزارتخانه‌های اقتصادی هستند که می‌توانند تحریم را بشکنند و اکنون این کار را می‌کنند، افزود: همه بخش‌ها، مردم و نهادها این فعالیت را انجام می‌دهند و موفق خواهیم شد که در برابر تحریم پیروز شویم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ