کد خبر: ۱۲۸۳۱۷
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۳/۱

اطمینان مدیرعامل زیرمجموعه ایران خودرو از منابع جدید تامین قطعات

اطمینان مدیرعامل زیرمجموعه ایران خودرو از منابع جدید تامین قطعات

مدیرعامل ایساکو از جایگزینی منابع جدید تامین قطعات یدکی در شرایط تحریم خبر داد و گفت: مشتریان می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار موبایلی از اصالت قطعه اطمینان حاصل کنند..

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا حسینی گفت: با اعمال مجدد تحریم‌ها، تلاش‌های این مجموعه ایران خودرو برای تامین به موقع قطعات و لوازم یدکی استاندارد و مقابله با بازار قطعات تقلبی صد چندان شده است.

وی با اشاره به گستردگی شبکه خدمات این شرکت در سراسر کشور و دشواری‌های تامین به دلیل وجود تحریم‌ها، افزود: با جایگزینی منابع جدید داخلی و خارجی و پیشبرد راهکارهای متفاوت می‌توانیم نیازهای حوزه خدمات پس از فروش را برآورده کنیم. با برخی از سازندگان داخلی مذاکراتی صورت گرفته تا قطعات را با نظارت‌های کیفی ایساکو در اختیار این شرکت قرار دهند تا در شبکه توزیع قرار گیرد.

این مقام مسئول درباره وجود قطعات تقلبی به مشتریان هشدار داد و گفت: مشتریان می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار موبایلی ایساکو به صورت وارد کردن کد و یا اسکن بارکد از اصالت قطعه اطمینان حاصل کنند.

حسینی افزود: کمپین "اشتباه نگیر" در سال 98 با محور اطلاع‌رسانی و آموزش برای تشخیص قطعات اصل از تقلبی است که از طریق تبلیغات محیطی و یا فضای مجازی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ