کد خبر: ۱۲۸۳۴۵
۲۰:۳ - ۱۳۹۸/۳/۳

زمان افزایش سرمایه

زمان افزایش سرمایه "کالا و همراه"+ مجمع ۷ شرکت و لغو یک سیمانی

زمان برگزاری مجمع سالانه،عادی بطور فوق العاده و فوق العاده بورس کالا، همراه اول و ۷ شرکت دیگر به همراه لغو مجمع سهم سیمانی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،به دنبال اتمام دوره مالی منتهی به اسفند گذشته، شرکت های بورس کالا، داروسازی اسوه، داروسازی جابر ابن حیان،کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، بیمه پارسیان و قاسم ایران، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره و گروه فن آوا برای تصویب صورت های مالی منتهی به آذر گذشته به مجمع عادی بطور فوق العاده و دو شرکت بورس کالا و ارتباطات سیار ایران برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، بیمه پارسیان جهت تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس و شیشه دارویی رازی برای تغییر نام شرکت به مجمع فوق العاده می روند.

دراین میان، مجمع سالانه سیمان خوزستان که قرار بود 5 خرداد برگزار شود، لغو و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود، موکول شد.

بنابراین گزارش،بورس کالا مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را از 124 به 186 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل سود انباشته  و سایر اندوخته ها با هدف الزام در اجرای مصوبه چهارصد و نهمین صورتجلسه هیات مدیره سازمان بورس صورت می گیرد.

همراه اول نیز با دریافت مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی،می تواند سرمایه فعلی را از 960 میلیارد تومان به 1.9 هزار میلیارد تومان برساند. 75 درصد از تامین مالی "همراه" از محل سود انباشته و 25 درصد دیگر از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای اعمال می شود.

بورس کالا(دو مجمع سالانه و فوق العاده): ساعت 9 و 11 روز دوشنبه 3 تیر در مرکز همایش‎های دانشگاه علوم پزشکی

ارتباطات سیار ایران(مجمع فوق العاده): ساعت 9 روز یکشنبه 12 خرداد در پژوهشکده نیرو

بیمه پارسیان(دو مجمع سالانه و فوق العاده): ساعت 9 و 10:30 روز یکشنبه 12 خرداد در سالن همایش های نیایش

کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان(دو مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده): ساعت 14 روز دوشنبه 13 خرداد در هتل آسمان اصفهان و ساعت 9 روز سه شنبه 28 خرداد مقابل پلیس راه شاهین شهر، کیلومتر هشت جاده علویجه، سمت چپ جاده اختصاصی

گروه فن آوا(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 9 روز سه شنبه 28 خرداد در مرکزمطالعات بهره وری و منابع انسانی

شیشه دارویی رازی(مجمع فوق العاده): ساعت 14 روز شنبه 11 خرداد در خیابان فاطمی غربی،‌ نرسیده به جمالزاده، کوچه پروین،‌پلاک 5

قاسم ایران: ساعت 9 روز یکشنبه 12 خرداد در شرکت پارس مینو

داروسازی جابر ابن حیان: ساعت 14 روز یکشنبه 12 خرداد در محل شرکت

داروسازی اسوه: ساعت 15 روز چهارشنبه 22 خرداد در محل شرکت

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ