کد خبر: ۱۲۸۳۴۷
۰:۰ - ۱۳۹۸/۳/۴

از محل سود انباشته و مطالبات:

"تنوین، همراه" و زیرمجموعه سایپا مجوز افزایش سرمایه گرفتند

سه شرکت تامین سرمایه نوین، همراه اول و زیرمجموعه سایپا مجوز افزایش سرمایه ۲۹، ۱۰۰ و ۱۰۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت تامین سرمایه نوین، ارتباطات سیار ایران و سایپا آذین مجوز افزایش سرمایه 29، 100 و 100 درصدی را از سازمان بورس اخذ کردند و ضمن آمادگی برای برگزاری مجمع فوق العاده، "تنوین" با رشد 2.1 درصدی و "همراه و خاذین" با افت اندک قیمت روبرو شدند.

بر این اساس،"تنوین" می تواند سرمایه فعلی را از 700 به 900 میلیارد تومان برساند و قادر به بهبود ساختار سرمایه و جلوگیری از خروج وجه نقد شود. این تامین مالی از محل سود انباشته صورت می گیرد.

همچنین "همراه" به منظور اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای،سرمایه فعلی را از 960 میلیارد تومان به 1.9 هزار میلیارد تومان می رساند. 75 درصد تامین مالی این شرکت معادل 720 میلیارد تومان از محل سود انباشته و 25 درصد آن معادل 240 از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی صرف می شود.

در این میان،"خاذین" می تواند سرمایه فعلی را از 132.2 به 264.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای تامین سرمایه در گردش می شود.سایپا سهامدار 53 درصدی این شرکت محسوب می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ