کد خبر: ۱۲۸۳۶۸
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۳/۴

پیش بینی نماینده مجلس از ادامه کاهش قیمت خودرو به چند دلیل

پیش بینی نماینده مجلس از ادامه کاهش قیمت خودرو به چند دلیل

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اثر کاهش قیمت ارز برخورد با دلالان فضای مجازی، پیش بینی کرد قیمت خودرو به چند دلیل بازهم با سیر نزولی همراه باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خبر خودرو، جواد حسینی کیا با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار گفت: تدابیر بانک مرکزی در روزهای اخیر باعث کاهش نرخ ارز شد از سوی دیگر دولت در تلاش است نقدینگی جامعه را به سمت تولید سوق دهد. برخورد دستگاه‌های امنیتی و قضایی با دلالان قیمت خودرو را کاهش داد.

وی افزود: عدم درج قیمت خودرو در سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن ها یکی از دلایل کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر است. دولت و دستگاه‌ قضایی باید با تدابیر ویژه از جولالان سوداگران در بازارهای مختلف مانند خودرو، مسکن و... جلوگیری کنند چراکه این افراد برای کسب سود بیشتر در تلاش‌اند تا به آشفتگی بازار دامن بزنند .

حسینی کیا با بیان اینکه تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس باعث ساماندهی بازار خودرو می‌شود، ادامه داد: کاهش قیمت خودرو ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ها به سمت واقعی شدن رود. با ورود شورای رقابت به گردونه قیمت‌گذاری خودروسازن ملزم می‌شوند هزینه‌های سربار را کاهش دهند در نتیجه قیمت خودرو نیز کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ