کد خبر: ۱۲۸۴۱۱
۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۳/۵

توضیح وزارت نفت درباره کشف دستگاه کارت خوان در دفتر زنگنه

توضیح وزارت نفت درباره کشف دستگاه کارت خوان در دفتر زنگنه

وزارت نفت در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر کشف دستگاه کارتخوان در دفتر وزیر، توضیحی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وزارت نفت در واکنش به اظهارات ابوالفضل ابوترابی مبنی بر کشف دستگاه کارت خوان در دفتر بیژن زنگنه، توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی ارائه و اعلام کرد: ۱. در آخرین روزهای سال گذشته یکی دیگر از نمایندگان همسو با ابوترابی‌ خبر کشف دستگاه پوز در دفتر وزیر نفت را مطرح کرد و مدعی شد برخی اعضای دفتر از طریق این دستگاه از مراجعان و پیمانکاران وجوهی را دریافت ‌کرده‌اند. این شایعه که جز با هدف تخریب و جریان‌سازی منفی صورت نگرفته بود، همان موقع تکذیب و از فرد مدعی به مراجع ذیصلاح شکایت شد.

۲. پس از گذشت قریب ۲ ماه، ابوترابی‌ همان ادعا را تکرار و البته تعداد پوزهای مکشوفه را نیز به سه دستگاه افزایش داده‌اند. با این روند دور از انتظار نیست که در اظهار نظرهای بعدی این افراد، تعداد دستگاه‌های پوز مکشوفه به ۳۰ یا ۴۰ برسد! همان‌گونه که جای تعحب ندارد اگر از زبان آن‌ها اعلام شود که موفق به کشف تونلی از دفتر وزیر نفت تا خزانه بانک مرکزی شده‌اند!

۳. وزارت نفت بار دیگر وجود هرگونه دستگاه پوز در دفتر وزیر که با قصد و نیت مورد ادعای این افراد از آن استفاده شده باشد را تکذیب می‌کند و همه این ادعاها را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ