کد خبر: ۱۲۸۴۷۴
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۳/۷

منتظر موج مثبت و افزایش شاخص بورس بعد از برگزاری مجامع باشید/ دلایل
مدیرعامل یک کارگزاری :

منتظر موج مثبت و افزایش شاخص بورس بعد از برگزاری مجامع باشید/ دلایل

مدیرعامل یک کارگزاری پیش بینی کرد به دلیل ورود سرمایه های جدید به بورس و رفع برخی ابهامات مهم در برگزاری مجامع شرکت ها، باید منتظر شکل گیری موج مثبت و افزایش شاخص بعد از برگزاری مجامع بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا تاجبر مدیرعامل کارگزاری تامین سرمایه نوین با تاکید بر اینکه شاخص بورس از ابتدای سال جاری با روند صعودی همراه بوده به ایرنا گفت: شاخص بورس در چند وقت اخیر با برخی ابهامات و ریسک های سیستماتیک همراه بود اما به دلیل اینکه بازارهای موازی قادر به ایجاد فضای جذابی برای سرمایه گذاری نشده اند ، سرمایه های مردم به بورس وارد شده است.

وی ادامه داد: این درحالی است که بازار سهام در انتظار انتشار آخرین گزارش عملکرد شرکت ها به خصوص شرکت های صادرات محور و کامودیتی محور بوده و با توجه به در پیش بودن فصل مجامع ، بسیاری از شرکت ها که قادر به رسانه ایی کردن نحوه تعامل با تحریم و دور زدن تحریم ها نیستند ، خواهند توانست هنگام برگزاری مجمع ، نکاتی را افشا و موجب رفع برخی ابهامات شوند. 

این کارگزار افزود: طی سال های گذشته برخی شرکت ها در مجامع خبرهای ناخوشایندی به سهامداران می دادند اما مجامع سال جاری ، رنگ دیگری به خود گرفته و به نظر می رسد اخبار اعلامی مدیران شرکت ها به سرمایه گذاران، مثبت باشد. بنابراین باید شاهد شکل گیری موج مثبت و افزایش شاخص بعد از برگزاری مجامع بود.

تاجبر به سرمایه گذاران توصیه کرد: به طور معمول بازدهی صندوق ها از سهام بیشتر بوده و سرمایه گذاران مبتدی بهتر است از طریق صندوق های قابل معامله یا صندوق های مختلف سهامی وارد بازار سرمایه شوند. همچنین با توجه به حمایت صندوق های سرمایه گذاری توسط گروه حرفه ای و پایین بودن هزینه های معاملاتی ، عملکرد و بازدهی آنها به صورت ماهانه مشخص است. بنابراین صندوق ها بهترین گزینه برای سرمایه گذاری هستند .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ