کد خبر: ۱۲۸۶۰۱
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۳/۱۱

تامین مالی ۲۰۰ میلیاردی پتروشیمی ایلام در بورس کالا
با انتشار اوراق سلف موازی پلی اتیلن رقم خورد:

تامین مالی ۲۰۰ میلیاردی پتروشیمی ایلام در بورس کالا

قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد پلی اتیلن سنگین فیلم پتروشیمی ایلام به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در بورس کالا عرضه و کل اوراق با موفقیت به فروش رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی ایلام به منظور تامین مالی ۲۰۰ میلیارد تومانی، اقدام به انتشار اوراق سلف موازی استاندارد پلی اتیلن سنگین فیلم۷۰۰۰ F در بورس کالا کرد که کل این اوراق در قیمت ۱۰۳ هزار و ۶۲ ریال با موفقیت انجام شد.

براساس اطلاعیه عرضه، قیمت خرید بازارگردان در معاملات ثانویه برابر است با بازارگردانی به روش قیمت بازار با دامنه مظنه ۲ درصد و بازدهی این اوراق در سررسید در دو حالت قابل تبیین است. درصورتی که دارندگان اوراق نسبت به اعمال اختیار فروش به قیمت ۱۲۷.۷۵ درصد قیمت پایه در عرضه اولیه اقدام کنند، این اوراق در سررسید برای سرمایه گذاران بازدهی ۱۸ ماهه حداقل ۲۷.۷۵ درصدی خواهد داشت.

اما درصورتیکه شرکت پتروشیمی ایلام نسبت به اعمال اختیار خرید به قیمت ۱۲۸.۵ درصد قیمت پایه در عرضه اولیه اقدام کند، بازدهی ۱۸ ماهه اوراق سلف در سررسید حداکثر ۲۸.۵ درصد خواهد بود.زمان سررسید اوراق ۱۸ ماه پس از عرضه اولیه بوده و دوره تحویل حداکثر یک ماه پس از سررسید اوراق است.

بنابراین گزارش،معاملات ثانویه این اوراق از ۱۲ خرداد ماه تا ۱۱ آذر سال ۹۹ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ