کد خبر: ۱۲۸۶۰۳
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۳/۱۱

درخواست نماینده مجلس برای توقف فروش فوری خودرو

درخواست نماینده مجلس برای توقف فروش فوری خودرو

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: پیش فروش فوری خودرو ، مصداق بارز بی‌عدالتی است و باید متوقف شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا منصوری ضمن انتقاد از فروش فوری شرکت‌های خودروسازی به تسنیم گفت: باید فروش فوری خودروسازان هر چه سریعتر متوقف شود. خودروسازان در حالی اقدام به فروش فوری خودرو می‌کنند که به تعهدات گذشته عمل نکرده‌اند. بنابراین فروش فوری خودرو مصداق بی‌عدالتی است.

وی افزود: شرکت‌های خودروسازی در حالی مبادرت به ثبت‌نام جدید می‌کنند که چند ماه از موعد تحویل ثبت‌نام‌های قبلی، گذشته و متقاضیانی که ثبت‌نام کرده‌اند پس از چند ماه خودرو تحویل نگرفته‌اند. بنابراین فروش فوری خودرو به صلاح کشور نیست و برای خودروسازان ایجاد تعهد می‌کند و اگر نتوانند به تعهد عمل کنند موجب نارضایتی مردم می‌شود و خودروسازان نیز گرفتار پیامد‌های پیش فروش خودرو خواهند شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر شرکت‌های خودروساز به واسطه تعهدات گذشته و فروش‌های فوری با مشکلی روبه‌رو شوند دولت باید همانند موسسات اعتباری درصدد جبران خسارت‌ها برآید.

منصوری افزود: اختلاف قیمت بازار و پیش فروش خودرو مردم را به ثبت نام برای خرید فوری خودرو ترغیب می‌کند اما متقاضیان باید توجه کنند قرارداد‌های فروش خودرو یک طرفه و به نفع خودرو سازان است.

انتهای‌ پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ