کد خبر: ۱۲۸۶۲۶
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۳/۱۲

افزایش سرمایه ۱۲۷ درصدی سهم دارای صف خرید و مرحله دوم شرکت منفی

افزایش سرمایه ۱۲۷ درصدی سهم دارای صف خرید و مرحله دوم شرکت منفی

شرکت دارای صف خرید از برنامه افزایش سرمایه ۱۲۷ درصدی و سهم منفی فرابورسی از انجام مرحله دوم افزایش سرمایه ۲۴ درصدی و محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت لنت ترمز ایران از برنامه افزایش سرمایه 127 درصدی و خدمات فنی فولاد یزد از اقدام جهت انجام مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان 24 درصد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر دادند.

بر این اساس، لنت ترمز ایران در نظر دارد سرمایه فعلی را از 8.8 به 20 میلیارد تومان برساند تا قادر به جبران کمبود نقدینگی و افزایش توان تولید و بازپرداخت بخشی از تسهیلات شود.تامین مالی "خلنت" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد.

این شرکت بورسی در جریان معاملات امروز با رشد 3.8 درصدی و صف خرید روبرو بوده است.

همچنین هیات مدیره شرکت خدمات فنی فولاد یزد پیرو تصمیمات مجمع فوق العاده 25 اسفند ماه مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ 30 به 60 میلیارد تومان از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته و سایر اندوخته ها درصدد است نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ 4.8 به 6 میلیارد تومان معادل 24 درصد اقدام کند.

تامین مالی "خفولا" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 3 هدف اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و خرید تجهیزات و ماشین آلات صورت می پذیرد.این شرکت فرابورسی طی معاملات امروز با افت 2.1 درصدی قیمت مواجه شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ