کد خبر: ۱۲۸۶۴
۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۴/۲

جزییات بازگشایی نماد بانک آینده و نخستین معاملات اعلام شد
درگفت وگوی بورس پرس با کارگزار بازارگردان:

جزییات بازگشایی نماد بانک آینده و نخستین معاملات اعلام شد

مدیرعامل کارگزاری بانک آینده ، جزییات بازگشایی نماد این بانک ۸۰۰ میلیارد تومانی و نحوه انجام نخستین معاملات سهام آن را اعلام کرد.

فردین آقا بزرگی در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، با اشاره به بازگشایی نماد بانک آینده 800 میلیارد تومانی اظهار داشت: طبق هماهنگی های قبلی، امروز نماد این بانک در فرابورس باز می شود تا نخستین معاملات سهام آن بعد از پذیره نویسی انجام شود.

وی درباره نحوه معاملات سهام "وآیند" توضیح داد: درحالی بازگشایی نماد بانک آینده بدون محدودیت دامنه نوسان و بدون محدودیت حجمی در هر سفارش (بلوک) خواهد بود که به منظور کمک به نقدشوندگی سهام و پاسخ به نیازهای فعالان ، برنامه بازارگردانی برای این سهم در نظر گرفته شده که توسط کارگزاری بانک آینده از همین امروز اعمال می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: بنابراین با توجه به تعهد نامحدود در بازار گردانی سهام بانک آینده ، سرمایه گذاران می توانند به راحتی اقدام به معامله کنند. 

آقا بزرگی خاطر نشان کرد: علاوه بر این تمهیداتی برای مشتریان در نظر گرفته شده تا از طریق مراجعه یا تماس با کارشناسان این کارگزاری، انجام سفارش های خرید و فروش امکان پذیر باشد . 

براساس این گزارش، نماد معاملاتی بانک آینده از 11 آبان‌ 92 در گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران درج‌ شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ali tork | ساعت ۱۵:۲ - ۱۳۹۵/۱/۱۸
0
0
پاسخ
سلام لطفا سهامدران را از بلا تکلیفی در بیارید اگر ضرر کردیم بگوید مرگ یکبار شیون یکبار
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ