کد خبر: ۱۲۸۶۵۵
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۳/۱۳

سیر نزولی قیمت خودرو در بازار آغاز شد/ بهای چند محصول

سیر نزولی قیمت خودرو در بازار آغاز شد/ بهای چند محصول

همزمان با اعلام وزارت صنعت مبنی بر عرضه ۱۰۰ هزار خودرو ، بازگشت قیمت‌گذاری به شورای رقابت و همچنین برخورد با برخی سایت‌های فروش، قیمت این کالا در حال کاهش است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از دنیای اقتصاد، روند کاهشی قیمت خودرو در بازار که در پی برخورد دستگاه قضا با برخی سایت‌های فروش خودرو و جلوگیری از قیمت‌سازی در فضای مجازی آغاز شده پس از مطرح شدن بحث بازگشت قیمت‌گذاری خودرو همچنان ادامه دارد.

در این راستا، سایپا 131 از حدود 58 میلیون در اوج قیمت به 47 میلیون تومان کاهش پیدا کرد.

همچنین قیمت سایپا 111 از 62 به 53، ساینا از 71 تا 61.5، تیبا صندوق دار از 60 به 53، تیبا 2 از 68 به 61.5، ساندرو استپ وی از 240 به 210، تندر 90 از 160 به 130، تندر 90 پلاس اتومات از 220 به 187 میلیون تومان رسیده است.

با این حال، دیروز خبرهای جدیدی در خصوص عرضه خودرو به بازار مطرح شد. نجفی دستیار ویژه وزارت صنعت از تکمیل 100 هزار خودروی دارای کسری قطعات در ایران خودرو و سایپا و عرضه آن ها به بازار خودرو خبر داد. این خبر می تواند نویدبخش کاهش هر چه بیشتر حباب قیمت خودرو در بازار باشد.

سعید مؤتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل نیز پیش‌بینی کرد در صورت افزایش عرضه خودرو از سوی خودروسازان، قیمت‌ها در بازار حدود 40 تا 50 درصد کاهش یابد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ