کد خبر: ۱۲۸۶۸۷
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۳/۱۴

شرایط پیش فروش یک محصول پرطرفدار ایران خودرو اعلام شد
برای شنبه هفته آینده:

شرایط پیش فروش یک محصول پرطرفدار ایران خودرو اعلام شد

ایران خودرو از برنامه فروش یکی از محصولات پرطرفدار با موعد تحویل از فروردین ۹۹ برای شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،ایران خودرو شرایط پیش فروش خودرو دنا پلاس اتوماتیک را به مناسبت عید سعید فطر از ۱۸ تا ۳۱ خرداد ماه و تا زمان تکمیل ظرفیت با ارائه توضیحات ذیل اعلام کرد.

بر اساس این بخشنامه، دنا پلاس اتوماتیک از فروردین ۹۹ به دست مشتریان می رسد و برای ثبت نام این سدان به ۸۰ میلیون تومان پیش پرداخت نیاز است. این خودروی جدید به پیشرانه EF7 با توان ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۵۷ نیوتن متر مجهز است و قدرت آن توسط جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شود. همچنین فعلا خبری از فرمان کمکی برقی، کیسه های هوای جانبی جلو، سیستم کنترل پایداری و سانروف فابریک در این خودرو نیست.

شرایط ویژه بخشنامه:

۱. ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان مغایر با این بند، قرارداد بصورت یک طرفه از سوی ایران خودرو لغو خواهد شد.

۲. مبلغ تخفیف اعلامی در بخشنامه با احتساب مالیات ارزش افزوده است.

۳. تنظیم صلح نامه در این بخشنامه تا یک بار قابل اجرا است.

۴. کد کلاس و رنگ خودرو ها بر اساس شرایط تولید از سوی ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود.

۵. در این بخشنامه پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو در صورت اعلام شرکت و تمایل مشتری، امکان تغییر شرایط ثبت نام( تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت.

۶. امکان ثبت نام در این بخشنامه برای مشتری دوم نمایندگی مجاز نیست.

۷. قیمت نهایی خودرو در این شرایط در زمان تحویل مندرج در قرارداد تعیین خواهد شد.

شرایط و توضیحات عمومی بخشنامه:

۱. سود مشارکت در این بخشنامه طبق جداول پیوست به صورت سالانه حداکثر تا تاریخ مشخص شده در دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذا هرگونه تبدیل به محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی بر اساس خودرو محاسبه خواهد شد.

۲. سود انصراف طبق جدول پیوست به صورت سالانه و حداکثر تا زمان انقضای دعوت به محاسبه خواهد شد تا چنانچه انصراف قرار داد تا قبل از ارسال دعوتنامه باشد، سود آن بر مبنای مبلغ واریزی پیش پرداخت محاسبه شود.

۳. در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری( صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد طبق بخشنامه) یک درصد ماهانه (۱۲ درصد سالانه)پرداخت می شود.

۴. در شرایط پیش فروش مبلغ مابه تفاوت در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در زمان تحویل مندرج در قرارداد را پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

۵. در صورتی که برچسب ضرورت الزامات قانونی آپشن یا تجهیزات خاصی بر روی خودرو نصب یا حذف شود یا تغییر در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود،دعوت نامه بر اساس خودرو تغییر یافته صادر خواهد شد.

۶. شرکت در زمان ثبت‌نام، فهرست اقلام و بهای آپشن های اختیاری را به مشتری اطلاع رسانی می کند. بدیهی است در صورتی که پس از امضای قرارداد توسط مشتری به علت وجود الزامات قانونی لازم، استانداردهای اجباری نصب تجهیزات و لوازم اضافی توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط و آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو را خواهد داشت.

۷. ارائه کد ملی، کد پستی ،آدرس دقیق منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت نام الزامی است.

۸. در صورت ارائه درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک یا کد شهر مغایر یا مفقود شدن مدارک خودرو به عهده مشتری خواهد بود.

۹. نمایندگان هنگام ثبت نام از مشتریان موارد عنوان شده در بخشنامه ۲۹۶۸و ۴۰۲۸ مدارک مورد نیاز جهت احراز سکونت را مدنظر قرار داده و بر اساس آن اقدام کنند.

۱۰. ارائه متمم شرایط پیش فروش جدول پیوست مندرج در بخشنامه به مشتریان الزامی است و بدیهی ثبت نام مشتریان تنها بر اساس شرایط قید شده قابل پذیرش است.

۱۱. ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت نسبت به ثبت نام اقدام کند.

۱۲. کلیه خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهند بود.

۱۳. ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ