وزیر ارتباطات دو هفته به سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت داد تا وضعیت فعلی پاسخگویی پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر را اصلاح کنند.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویسدهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخگویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطلکردن زیاد پشت خط، شایسته مردم نیست.
سازمان تنظیم مقررات و سرویسدهندگان فقط دو هفته فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند. در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصاً به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود میکنم و میدانند آن موقع چه میشود! نمونه آنرا درباره ستارهمربعها و کمفروشی دیدهاند که در زمینه حقالناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.
مردم اگر در این خصوص شکایتی دارید لطفاً طی تماس با ۱۹۵ آنرا مطرح کنند تا رسیدگی شود.
انتهای پیام