کد خبر: ۱۲۸۷۶۳
۰:۱ - ۱۳۹۸/۳/۱۹

مشخصات کلی شرکت جدید و آماده عرضه ۱۰ درصدی در فرابورس

مشخصات کلی شرکت جدید و آماده عرضه ۱۰ درصدی در فرابورس

یک شرکت ۱۰۰ میلیارد تومانی در حوزه خدمات فنی و مهندسی در بازار دوم فرابورس درج شد تا پس از معرفی توسط مدیران، آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت جنرال مکانیک پس از احراز شرایط پذیرش از ۱۸ خرداد ماه با نماد "رنیک" به عنوان صد و یازدهمین شرکت در بازار دوم  فرابورس و در گروه خدمات فنی و مهندسی و زیر گروه فعالیت های ساختمانی و مشاوره فنی مرتبط درج شد تا پس از معرفی مدیران،آماده عرضه 10 درصدی سهام باشد.

طبق بررسی های بورس پرس، شرکت جنرال مکانیک در تاریخ ۲۲ فروردین سال ۳۳ به صورت سهامی خاص تأسیس شده و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و در همان تاریخ شروع به فعالیت کرده است و تجربه ای بالغ بر ۶ دهه فعالیت پیوسته عمرانی در داخل و دو دهه در عرصه بین المللی را دارا است.

سرمایه اولیه شرکت ۱۴ میلیون تومان بوده که طی ۱۱ مرحله افزایش سرمایه به ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است.۴۸.۹ درصد سهام این شرکت با ۱۲۰۵ نیروی انسانی به بنیاد مستضعفان و ۵۱ درصد آن به شرکت پایا سامان پارس تعلق دارد.

موضوع فعالیت اصلی به رشته های ساختمان، آب، حمل و نقل، تاسیسات و تجهیزات، نیرو، نفت و گاز و فعالیت های فرعی شامل مشارکت و پروژه های مرتبط با موضوع فعالیت می شود.مرکز اصلی شرکت تهران و کارگاه ها در تهران، ورامین، لنگرود، قم، دهلران، ایلام، چالوس، انزلی، قصر شیرین، میبد و امارات متحده عربی واقع است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ