کد خبر: ۱۲۸۷۷۹
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۳/۱۹

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی تهران و دیگر مناطق طی ۲ و ۵ روز آینده

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی تهران و دیگر مناطق طی ۲ و ۵ روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی تهران و دیگر مناطق را طی دو و پنج روز آینده پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،احد وظیفه به ایسنا گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعد ازظهر امروز برای نواحی شمال‌شرق، ارتفاعات شرقی البرز و دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس جنوبی در کرمان و یزد افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشینه بارش امروز در ارتفاعات شرقی البرز، تهران، سمنان و ارتفاعات زاگرس مرکزی است، افزود: طی ۲۰ و ۲۱ خرداد در دامنه‌های زاگرس و ارتفاعات البرز افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود. این شرایط طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ خرداد) در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز ادامه دارد. همچنین طی پنج روز آینده در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و وزش باد و طی شب نیز احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ