کد خبر: ۱۲۸۸۰۳
۰:۰ - ۱۳۹۸/۳/۲۰

هشدار مهم تامین سرمایه لوتوس پارسیان به احتمال وقوع کلاهبرداری

هشدار مهم تامین سرمایه لوتوس پارسیان به احتمال وقوع کلاهبرداری

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان از احتمال وقوع یک کلاهبرداری خبر داد و اعلام کرد هیچگونه فعالیتی در حوزه ارائه وام و تسهیلات به اشخاص حقیقی و یا حقوقی به صورت وام بانکی و غیره ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تامین سرمایه لوتوس پارسیان که سوم بهمن سال گذشته به عنوان پانزدهمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام شده با صدور اطلاعیه ایی مهم از احتمال وقوع یک کلاهبرداری خبر داد و اعلام کرد:کانال تلگرامی "وام آزاد هوم لند لوتوس پارسیان" هیچ گونه ارتباطی با شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان و صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت این شرکت ندارد.

این کانال تلگرامی با استفاده از نام مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان،لوگو و نام صندوق جسورانه رویش لوتوس و تصاویر غرفه و همکاران این شرکت در نمایشگاه‌های بورس، سبب گمراهی دنبال‌کنندگان خود مبنی بر ارتباط آن کانال با تامین سرمایه لوتوس پارسیان شده و با اعلام شرایطی برای اعطای وام، احتمالاْ قصد سوء استفاده از شهرت و اعتبار نام این شرکت و مدیرعامل خواهد داشت.

تامین سرمایه لوتوس پارسیان به دنبال شکایت از گردانندگان این کانال برای استفاده غیرقانونی از اسم لوتوس پارسیان، لوگوی صندوق رویش لوتوس، اسم مدیرعامل و عکس غرفه نمایشگاهی و همکاران این شرکت است و از هموطنان عزیز تقاضا دارد ضمن بی توجهی و اعتماد نکردن بدون تحقیق و بررسیِ ادعاهایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، اخبار و اطلاعات تامین سرمایه لوتوس پارسیان و ابزارهای تحت مدیریت را صرفاْ از طریق کانال‌های ارتباطی رسمی این شرکت پیگیری کنند.

تامین سرمایه لوتوس پارسیان مؤکداْ اعلام می‌کند هیچگونه فعالیتی در حوزه ارائه وام و تسهیلات به اشخاص حقیقی و یا حقوقی به صورت وام بانکی و غیره ندارد و هیچگونه مسئولیتی در برابر عواقب کلاهبرداری احتمالی گردانندگان کانال یاد شده و یا کانال‌های مشابه نخواهد داشت.

تمام فعالیت‌های تامین سرمایه لوتوس پارسیان در سایت این شرکت به نشانی www.lotusib.ir درج شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ