کد خبر: ۱۲۸۸۱۹
۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۳/۲۰

جزئیات تیراندازی دستفروش‌ها مقابل تئاترشهر

جزئیات تیراندازی دستفروش‌ها مقابل تئاترشهر

رئیس پلیس پیشگیری تهران جزئیات تیراندازی عصر دیروز در محوطه تئاتر شهر را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیوان ظهیری به ایسنا گفت: حوالی ساعت 19 خبری درباره وقوع درگیری میان دو مرد و شلیک تیر در محوطه تئاتر شهر به اطلاع مرکز فوریت‌های پلیسی 110 رسید که در پی آن تیم گشت کلانتری در محل حاضر شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی 24 ساله با سلاح کلت کمری به سمت دوست 26 ساله‌ شلیک و وی را مصدوم کرده که بلافاصله نسبت به دستگیری ضارب اقدام و فوریت‌های پزشکی روی مضروب نیز در همان محل انجام شد.

این مقام مسئول با اشاره به انجام تحقیقات در کلانتری جامی ادامه داد: ضارب ادعا کرد فرد مضروب به مادر وی که در قید حیات نیست فحاشی کرده و به همین دلیل اقدام به شلیک به سمت پای چپ مضروب و تیر هوایی کرده است.

ظهیری درباره اینکه این فرد سلاح را چگونه تهیه کرده بود، گفت: متهم اعلام کرده اسلحه را در یکی از استان‌های غربی خریداری کرده است.

وی با بیان اینکه مصدومیت مضروب سطحی بود، افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم تاکنون سه بار اقدام به خودکشی کرده که ناکام بوده و اسلحه را نیز برای خودکشی خریده است.

ظهیری با بیان اینکه هر دو نفر دستفروش بودند، ادامه داد: ضارب در چهارراه کالج، تی‌شرت و مضروب نیز در محوطه تئاتر شهر بدلیجات می‌فروخت که حدود سه ماه از آشنایی‌ آنها گذشته بود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ