کد خبر: ۱۲۸۸۲۰
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۳/۲۰

علت عدم تایید معاملات شرکت تازه وارد و زمان بازگشایی نماد اعلام شد
در گفت و گوی بورس پرس با معاون بازار شرکت فرابورس:

علت عدم تایید معاملات شرکت تازه وارد و زمان بازگشایی نماد اعلام شد

معاون بازار شرکت فرابورس با اعلام علت عدم تایید معاملات دیروز ژلاتين كپسول، زمان بازگشایی نماد این شرکت تازه وارد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، افسانه اورجی درباره علت عدم تایید معاملات دیروز شرکت تازه وارد ژلاتين كپسول که بعد از بازگشایی نماد و رشد 135.8 درصدی رخ داد به بورس پرس توضیح داد: این رویداد ناشی از کشف قیمت نامناسب سهام و غیر واقعی بودن ارزش گذاری آن رخ داد .

وی ادامه داد: در حالی کشف قیمت هر سهم "دکپسول" در عرضه اولیه 5 خرداد با 570 تومان انجام شد که طبق  گزارش ارزش گذاری و اعلامی از سوی شرکت ، بیشترین قیمت هر سهم آن 830 تومان بوده و از زمان عرضه اولیه تا دیروز و طی کمتر از 10 روز کاری و برگزاری مجمع سالانه ، اتفاقی خاصی هم در شرکت رخ نداده بود.

این مقام مسئول ادامه داد: بنابراین با تکیه بر این موارد و همچنین امکان جابجایی آسان سهام توسط چند نفر با توجه به سرمایه اندک و 20 میلیارد تومانی، معاملات  دیروز این شرکت تایید نشد.

اروجی در مورد زمان بازگشایی نماد شرکت وارد ژلاتين كپسول هم گفت : به دلیل تخصیص 106 سهم به هر کد حقیقی و حقوقی و اقدام به خرید حدود 378 هزار و 219 نفر در روز اول و تعداد معاملات 14 هزار 379 دفعه ایی ، زیرساخت های فنی امکان ابطال معامله در زمان کمتری را نمی دهد. بنابراین "دکپسول" فردا به تابلو معاملات فرابورس باز خواهد گشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ