کد خبر: ۱۲۸۸۲۳
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۳/۲۰

سه اولویت اصلی برای به‌روز کردن معادن و رفع موانع سرمایه‌گذاری اعلام شد
از سوی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن :

سه اولویت اصلی برای به‌روز کردن معادن و رفع موانع سرمایه‌گذاری اعلام شد

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن از تدوین روش های جدید در بخش‌‌های مختلف معدن، هوشمندسازی همه فعالیت‌ها و جذب بخشی از نقدینگی 1700 هزار میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، دادعلی اسماعیلی با اشاره به 3 محور صیانت از معادن و مواد معدنی، هوشمند‌سازی و تلاش برای جذب سرمایه‌گذار در بخش معدن گفت: این اولویت ها به زودی اجرایی می‌شوند و علاوه بر به‌روز کردن معادن، شرایط برای رفع برخی موانع سرمایه‌گذاری را از بین می‌برند.

وی افزود: عمده وظایف صیانت از معادن و مواد معدنی برعهده سازمان نظام مهندسی معدن بوده و قرار است فرآیند استخراج، اکتشافات و . . . اصلاح و همچنین نظام‌نامه‌ها و شیوه‌‌نامه‌های جدید در بخش‌‌های مختلف معدن تدوین شود.

این مقام مسئول ادامه داد: تا پایان سال جاری به منظور شفاف‌سازی و تسریع در روند فعالیت ها، هوشمندسازی انجام و تمام فعالیت‌های معدن و سازمان نظام مهندسی معدن از مسیر هوشمندسازی عبور خواهد کرد. بنابراین روند فعالیت در سازمان و همچنین مراجعه‌کنندگانی که با آن در ارتباط هستند در زمینه ارجاع کار، پرونده‌‌ها و مسوولیت‌‌های فنی اجرا شده و روند کار سرعت خواهد گرفت.

اسماعیلی افزود: معدن و صنایع معدنی می‌تواند بخش قابل‌توجهی از نقدینگی بیش از 1700 هزار میلیارد تومانی را جذب کند و سازمان نظام مهندسی معدن سعی دارد فعالیت‌‌هایی در این زمینه انجام دهد تا بخشی از این سرمایه سرگردان جذب معدن و صنایع معدنی شود.

وی تاکید کرد: ارتقای سطح سازمان نظام مهندسی معدن از دغدغه های اصلی است زیرا جایگاه این سازمان باید بسیار فراتر از شرایط فعلی باشد. به همین دلیل این سازمان برای رسیدن به این جایگاه دو اقدام انجام داده که شامل ایجاد و ارتقای رضایت در داخل و خارج سازمان بین روسا، بهره‌‌وران و مراجعه‌کنندگان می‌شود. از سوی دیگر، ارتباطات و جلسات بسیاری با وزرای صنعت، ارتباطات، نفت، امور خارجه و . . . برای ارتقای این جایگاه صورت گرفته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ