کد خبر: ۱۲۸۸۲۶
۱۱:۹ - ۱۳۹۸/۳/۲۰

معرفی دو شرکت جدید آماده عرضه ۱۰ و ۲۰ درصدی در فرابورس

معرفی دو شرکت جدید آماده عرضه ۱۰ و ۲۰ درصدی در فرابورس

دو شرکت زیرمجموعه گروه فن آوا و هلدیتگ تیپیکو با سرمایه ۹۰ و ۲۰ میلیارد میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شدند تا پس از معرفی توسط مدیران، آماده عرضه اولیه ۱۰ و ۲۰ درصدی باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مربوط به حضور شرکت های جدید در بازار سهام نشان می دهد دو شرکت فن آوا کارت و دارویی ره آورد تامین از دیروز در فرابورس پذیرش و آماده عرضه اولیه شده اند.

براساس این گزارش، شرکت فن آوا کارت به عنوان صد و دوازدهمین شرکت در بازار دوم فرابورس و در گروه رایانه و فعالیت های وابسته درج شد تا پس از معرفی مدیران،آماده عرضه ۱۰ درصدی سهام باشد.

طبق بررسی های بورس پرس، "رکارت" ۲۲ مرداد ۸۲ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به عنوان یکی از شرکت های تابعه گروه فن اوا به ثبت رسید.سرمایه اولیه شرکت ۱۰۰ میلیون تومان بوده که طی چهار مرحله افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به ۹۰ میلیارد تومان رسیده است.۵۸.۴ درصد سهام این شرکت که دارای ۲۷۵ نیروی انسانی است به گروه فن آوا، ۲۰ درصد به سرمایه گذاری کوثر بهمن، ۲۰ درصد به بانک سرمایه و ۱.۶ درصد به سایر( ۴ شخص حقیقی و ۵ شخص حقوقی) تعلق دارد.

موضوع فعالیت

۱. تولید انواع محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم های رایانه ای و مخابراتی، انتقال دیتا و ارائه هر نوع خدمات مربوط به آنها اعم از سخت افزار و نرم افزارهای کاربردی

۲. خرید، فروش، صادرات قطعات و تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم های رایانه ای و مخابراتی و انتقال دیتا

۳. عقد قرارداد با کلیه وزارتخانه ها، موسسات، سازمان ها، نهادها و شرکت‌های خصوصی و دولتی اعم از داخلی و خارجی در زمینه موضوع فعالیت

۴. اخذ وام تسهیلات و اعتبار از کلیه بانک های داخلی و خارجی و موسسات مالی و اعتباری و مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی در زمینه موضوع فعالیت

۵. تاسیس هر نوع شرکت و پذیره نویسی در شرکت های سهامی عام با موضوع فعالیت مشابه

۶. ایجاد شعب در داخل و خارج و قبول نمایندگی در زمینه موضوع فعالیت از اشخاص حقیقی و حقوقی و اعطای نمایندگی به اشخاص و انجام سایر عملیات مجاز که مستقیماً در زمینه موضوع فعالیت باشد و به موجب قوانین و مقررات برای این شرکت ممنوع نباشد. به استثنای هرگونه فعالیت در زمینه بسته های نرم افزاری و رسانه ای و چند رسانه ای. نشر دیجیتال و حامل های دیجیتال از قبیل سی دی، دی وی دی، بلوری و مانند آنها همچنین اماکن کسب و کار، تجهیزات و ماشین آلات و نرم افزارهای مخصوص فعالیت های فوق.

۷. فعالیت در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای و شبکه‌های رایانه‌ای اطلاع‌رسانی

۸. واردات و ارائه پشتیبانی نرم افزارهای رایانه ای خارجی

۹. مشاور نظارت بر اجرای پروژه های انفورماتیکی

۱۰. ارائه، ایجاد، راهبری و اداره خدمات پرداخت الکترونیک

همچنین شرکت دارویی ره آورد تامین به عنوان صد و سیزدهمین شرکت در بازار دوم فرابورس و در گروه مواد و محصولات دارویی درج و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام پس از معرفی مدیران شد.

بر اساس بررسی ها، "درهآور" ۱۱ آبان سال ۸۳ ثبت و از همین تاریخ فعالیت را آغاز کرد و با در اختیار داشتن سهم یک درصدی در بازار جهانی تولید کننده انحصاری مواد اولیه پلیمری در ایران و خاورمیانه است.

محصولات شرکت شامل ‏pvp با گریدهای متنوع، پودر pvpi، سلوشن و بتادین، پودرRT.Film هستند. سهم فروش محصولات شرکت در بازار داخل معادل ۹۵ درصد است، لذا می‌توان گفت محصولات شرکت انحصاری است.

 سرمایه اولیه شرکت در بدو تاسیس ۱۰ میلیون تومان بوده که طی سه مرحله افزایش سرمایه به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است.این شرکت با ۱۲۲ نیروی انسانی، ۹۹.۹ درصد سهام آن متعلق به سرمایه گذاری دارویی تامین(تیپیکو) و شرکت های اوزان، توفیق دارو، داروی اکسیر و توزیع داروپخش هر کدام سهم ۰.۰۰۱۶۶ درصدی دارا هستند.

موضوع فعالیت شرکت

موضوع فعالیت شرکت طبق مفاد ماده ۲ اساسنامه شامل تولید و بسته بندی اشکال مختلف دارویی و مواد اولیه دارویی، شیمیایی آرایشی، بهداشتی و سایر محصولات مشابه و تهیه و تامین کلیه مواد و وسایل، دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز از داخل و خارج، فروش تولیدات و نتایج تحقیقات و فناوری های حاصله در بازارهای داخلی و صادرات آن به خارج، مشارکت و سرمایه گذاری و سرمایه پذیری در شرکت های داخلی و خارجی از طریق تعهد و خرید سهام سایر شرکت ها و هرگونه عملیات صنعتی، بازرگانی، مالی و تجاری که به طور مستقیم و غیر مستقیم با هر یک از موضوعات فوق مرتبط باشد، است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ