کد خبر: ۱۲۸۸۳۶
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۳/۲۰

قیمت و شرایط عرضه بلوکی بیمه البرز و دو پالایشگاه شیراز و لاوان اعلام شد

قیمت و شرایط عرضه بلوکی بیمه البرز و دو پالایشگاه شیراز و لاوان اعلام شد

قیمت پایه هر سهم و شرایط عرضه سه بلوک ۱۷.۳۴ درصدی بیمه البرز و ۲۰ درصدی دو پالایشگاه شیراز و لاوان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی مصوبه اوایل خرداد هیات واگذاری مبنی بر عرضه باقی مانده سهام دولت در 18 شرکت‌ بزرگ و شامل 6 پالایشگاه بندرعباس ، اصفهان، تهران، تبریز، شیراز و لاوان، سه بانک تجارت، ملت و صادرات، بیمه البرز و بیمه اتکایی امین، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، ملی مس ، فولاد مبارکه، ایران خودرو ، سایپا ، کشت و صنعت و دامپروری پارس و سرمایه گذاری ملی ایران، شرایط عرضه سه بلوک اعلام شد.

به این ترتیب ، سازمان خصوصی‌سازی آماده واگذاری 17.34 درصد بیمه البرز در بورس و 20 درصد دو پالایشگاه شیراز و لاوان در فرابورس شد که قرار است به صورت نقد و با تعیین زمان از سوی مدیران بورس و فرابورس انجام شود.

بررسی های بورس پرس از جزییات این عرضه نشان می دهد بلوک "البرز" شامل بیش از 639 میلیون و 567 هزار سهم است که به قیمت تابلو بورس در روز عرضه بعلاوه 20 درصد به شرط کمتر نبودن از 158 تومان هر سهم و به ارزش 109 میلیارد تومان است.

همچنین بلوک "شراز" مشتمل بر 205 میلیون و 508 هزار سهم و به قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه بعلاوه 20 درصد به شرط کمتر نبودن از 3550 تومان به ارزش 729 میلیارد تومان و بلوک "شاوان" هم شامل 228 میلیون و 684 سهم به قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه بعلاوه 20 درصد به شرط کمتر نبودن از 2911 تومان و به ارزش 665 میلیارد تومان است.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ