کد خبر: ۱۲۸۸۴۹
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۳/۲۰

حمایت مالی دومین بانک بزرگ بورس از طرح توسعه یک مجموعه صنعتی
مدیرعامل خبر داد:

حمایت مالی دومین بانک بزرگ بورس از طرح توسعه یک مجموعه صنعتی

مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به قابلیت طرح طراوت برای حمایت از صنایع بزرگ در سال‌جاری آمادگی را برای تامین مالی طرح‌ توسعه پروژه‌های مجموعه ماموت اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت‌الله صیدی در بازدیدی از شهرک صنعتی ماموت و نشست با مدیران این مجموعه، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این بانک برای ارائه خدمات مالی و بانکی را برشمرد و گفت: بانک صادرات آمادگی دارد با تمامی ظرفیت از طرح‌های توسعه‌ای و صادرات این شرکت پشتیبانی کند و جهت افزایش خط اعتباری نیز حمایت‌های ویژه‌ای از تولید صورت گیرد. نیازهای ارزی این مجموعه در همه عرصه‌ها و همه‌ جای دنیا تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه "وبصادر" فارغ از سودآوری‌ به دنبال حمایت از صنعت و حل مشکلات تولید است،طرح طراوت را از جمله قابلیت‌های این بانک دانست و افزود: بانک صادرات در قالب این طرح برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت از تولید طراحی کرده است. با استفاده از ضمانت‌نامه‌های ریالی امکان فروش اعتباری فراهم خواهد شد.

بهروز فردوس بنیان‌گذار و رئیس هیات‌مدیره مجتمع ماموت نیز با اشاره به ٥٤ سال فعالیت با سیستم بانکی گفت: بانک صادرات در بحران مالی به این شرکت کمک کرد و همچنان در حمایت از رونق تولید در کنار صنعت ایستاده است.

مهرزاد فردوس مدیرعامل این مجموعه نیز ضمن استقبال از طرح طراوت و ظرفیت آن برای حمایت از تولید گفت: در این مجموعه ٢٥٠ هکتاری، بیش از ٣٥٠٠ نفر به کار اشتغال دارند و با تولید روزانه ٤٧ دستگاه تریلی در انواع مختلف، ٤٠ درصد سهم بازار از کشنده‌ها از جمله اسکانیا، سیتراک و فوزو را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ