کد خبر: ۱۲۸۸۵۸
۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۳/۲۱

گزارش ایران خودرو از دور جدید تحویل محصولات ناقص با ۱۶ هزار دستگاه در چند روز
با اطمینان از رعایت استاندارد کیفیت اعلام شد :

گزارش ایران خودرو از دور جدید تحویل محصولات ناقص با ۱۶ هزار دستگاه در چند روز

ایران خودرو اعلام کرد با هدف تامین نیاز بازار و افزایش عرضه، تکمیل محصولات دارای کسری را آغاز کرده و در روزهای اخیر ۱۶ هزار و ۲۵۵ دستگاه را تحویل مشتریان داده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا بخت آزما نماینده مدیرعامل ایران خودرو گفت: با توجه به آغاز فصل افزایش تقاضای خودرو و ضرورت تامین نیاز مشتریان از سویی و ایجاد گردش نقدینگی در زنجیره تولید خودرو از سویی دیگر، با دستور مدیرعامل، تمام گروه های تامین، تولید، برنامه ریزی و سازندگان، بر تجاری سازی خودروهای ناقص و تحویل به مشتریان تمرکز کرده اند.

وی با اشاره به مشکلات تحمیلی ناشی از تحریم ها و  انطباق سازندگان با شرایط جدید و عادی شدن زنجیره تامین، ادامه داد: کارگروه های ویژه ای برای هم افزایی و همکاری در تمام زمینه های تامین، برنامه ریزی و شرکت های قطعه ساز تشکیل شده و در روزهای تعطیل اخیر، کارکنان به صورت سه نوبته توانستند عدد تجاری سازی خودروهای ناقص را به بیش از 16 هزار دستگاه افزایش دهند.حتی در روز عید سعید فطر دوهزار و 500 دستگاه تکمیل و تحویل مشتریان داده شد.

این مقام مسئول با تاکید بررعایت همه شاخص های استانداردی و کیفیت در فرآیند تجاری سازی خودروها گفت: به مشتریان اطمینان می دهیم با برنامه ریزی منسجم، قطعات تامین و بر روی خودروها نصب شده و فرآیند تجاری سازی بدون هرگونه تخطی از استانداردهای کیفی انجام شده و هیچ تولیدی خارج از فرآیند و چارچوب استاندارد کیفیت ، اجازه تجاری سازی ندارد.

بخت آزما افزود: با تثبیت تجاری سازی روزانه دو هزار دستگاه، طی هفته های آینده تیراژ تکمیل، تجاری سازی و تحویل خودرو روزانه به دو هزار و 500 دستگاه و در نهایت 3 هزار دستگاه خواهد رسید و خودروهای کف کارخانه در زمان مناسب و با کیفیت مطلوبی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.درحال حاضر هم روند تکمیل خودروهای ناقص به صورت مداوم از سوی مدیرعامل گروه پایش می‌شود و تمامی تیم های عملیاتی و اجرایی موظف به پاسخگویی هستند.

به گفته وی ، سازندگان نیز همدل و همراه با ایران خودرو درحال تامین قطعه هستند و با آغاز تزریق نقدینگی، چرخه تامین به شرایط بهتری بازگشته است. بنابراین بزودی تعهدات معوق به مشتریان به روز خواهد شد و با عبور از مسیر بحرانی و با تامین قطعات، خودروها بدون درنگ تکمیل و به دست مشتریان می رسد.

بخت آزما ادامه داد: خودروهای تجاری سازی شده شامل گروه 206، دنا، دناپلاس، رانا، پژو 207، تندر90 پلاس و اتوماتیک، تندر90،‌ سمند، سورن، آریسان، گروه پارس، پژو 405، پژو 2008 بوده که در روزهای اخیر به مشتریان تحویل شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ