کد خبر: ۱۲۸۸۶۵
۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۳/۲۱

علت تاخیر ورود کمیته فقهی به دستورالعمل جدید بازار پایه و زمان تشکیل جلسه
به بورس پرس اعلام شد :

علت تاخیر ورود کمیته فقهی به دستورالعمل جدید بازار پایه و زمان تشکیل جلسه

عضو کمیته فقهی سازمان بورس با بیان علت تاخیر ورود به دستورالعمل جدید معاملات بازار پایه فرابورس ، زمان تشکیل جلسه برای مسائل فقهی و شرعی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یکی از اعضا کمیته فقهی سازمان بورس درباره علت تاخیر ورود این کارگروه به دستورالعمل جدید معاملات بازار پایه فرابورس به بورس پرس گفت : تا قبل از مطرح شدن برخی موارد ، مسئولان سازمان بورس شکی نداشتند که مفاد دستورالعمل جدید ، مانند دیگر مسائل مربوط به معاملات ، مزایده و ... عادی بوده و نیازی به طرح در کمیته فقهی ندارد.

وی ادامه داد: اما با طرح برخی مسائل از سوی فعالان بازار ، چند عضو کمیته فقهی از طریق تلفن با برخی جزئیات مطلع و مقرر شد جلسه ایی برای بررسی مسائل فقهی و شرعی برگزار شود. بنابراین درحالی جلسات کمیته فقهی سازمان بورس در روزهای عصر چهارشنبه برگزار می شود که به احتمال زیاد صبح فردا، این جلسه برگزار و در مورد دستورالعمل جدید معاملات بازار پایه تصمیم گیری می شود.

براساس این گزارش، به گفته امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ، در جلسه دیروز سازمان بورس با مسئولان دو کانون کارگزاران و نهادهای مالی ، پیشنهاداتی مطرح و مقرر شد تا شنبه آینده همه نظرات و پیشنهادات کتبا" در 5 محور به سازمان بورس و شرکت فرابورس ارایه تا بعد از جمع بندی نهایی و تصمیم هیات مدیره سازمان بورس و نظر شورای عالی بورس ، زمان بندی جدید اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ