کد خبر: ۱۲۸۸۹۱
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۳/۲۱

واکنش دبیر انجمن خودروسازان به موضع مدیر تعزیرات درباره ایران خودرو و سایپا

واکنش دبیر انجمن خودروسازان به موضع مدیر تعزیرات درباره ایران خودرو و سایپا

دبیر انجمن خودروسازان در واکنش به اظهارات مدیرکل تعزیرات تهران گفت:کمبود قطعات ایران خودرو و سایپا بطور مدوام از طریق معاون وزیر رصد و گزارش می شود اما غیرواقعی خواندن آن قابل تامل و تعجب است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،احمد نعمت بخش درخصوص اظهارات رئیس جدید قوه قضائیه که چندی پیش اعلام کرد از هر فعلی که در جهت رونق تولید باشد با همه وجود حمایت می‌شود ، گفت: خط مشی رئیسی حمایت از تولید و رونق بوده اما سخنان مدیر سازمان تعزیرات، موجب تضعیف صنعت خودرو است.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر ایران خودرو و سایپا با راهبری وزارت صنعت و راه اندازی پویش ملی، برگزاری همایش ها و نمایشگاه دائمی، کمبود قطعات را بصورت رسمی و شفاف اعلام کرده و قطعه سازان، شرکت های دانش بنیان و دانشگاهیان را برای تامین این نیازها فراخواندند که این رویکرد مورد تائید و تمجید رهبر انقلاب نیز قرار گرفت. حال پرسش اینجا است که آیا مدیرکل تعزیرات تهران این سطح از تلاش برای تامین قطعات را ندیده که کمبود آنها را غیرواقعی می داند؟

این فعال صنعت خودرو افزود: ای کاش اسفنانی به عنوان یکی از مدیران دولت در مجموعه وزارت دادگستری، پیش از این اظهارنظر رسانه‌ای با معاون وزیر صنعت مشورت می‌کرد تا اطلاعات دقیق‌تری به دست آورد، چرا که مقیمی بصورت هفتگی موضوع تامین قطعات و تولید خودرو را رصد می‌کنند و ایران خودرو و سایپا نیز بطور مدوام، کمبود قطعات را به وی گزارش می‌دهند.

نعمت بخش گفت: ممکن است مدیرکل تعزیرات تهران مسیرهایی را برای تامین قطعات خودرو در داخل یا خارج سراغ داشته باشد که براساس آن کمبود قطعات را غیرواقعی خوانده است، در این صورت نیز بصورت رسمی از وی درخواست می کنیم این مسیرها را به خودروسازان معرفی کنند تا گره ای از مشکلات تولید باز کرده باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ