کد خبر: ۱۲۸۹۵۶
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۳/۲۳

تولیدآزمایشی برخی قطعات پژو ۳۰۱ در اصفهان شروع شد
مدیرعامل ساپکو:

تولیدآزمایشی برخی قطعات پژو ۳۰۱ در اصفهان شروع شد

مدیرعامل ساپکو از تولیدآزمایشی برخی قطعات پژو ۳۰۱ و آزمون قالب ها خبر داد و گفت: برای تولید این محصول جدید ایران خودرو به تامین‌کنندگان مواداولیه استان اصفهان افزایش قابل توجهی نیاز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، منصور منصوری در جریان بازدید مدیران ارشد ایران خودرو از خط تولید دو شرکت قطعه‌سازی (همگام خودروی آسیا و اطلس پمپ ایران) در استان اصفهان و تولید آزمایشی برخی از قطعات خودروی 301 گفت: با اجرای پروژه های خودکفایی به ارزش 300 میلیون یورو بزودی کاهش ارزبری قابل توجهی در صنعت قطعه سازی خواهیم داشت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی گسترش همکاری با پارک‌های فناوری،شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها در تعامل با انجمن های قطعه سازی سراسر کشور، بر لزوم ایجاد مرکزی برای توسعه تکنولوژی ها در این صنعت تاکید کرد و افزود: تحریم ها ثابت کرد هر آنچه فعالیت فنی مهندسی و ساخت داخل در این سال ها انجام شده، به نفع ما بوده و با همین هدف، کاستی ها و نیازهای صنعت قطعه‌سازی را اعلام کردیم تا در طرح جهاد خودکفایی از توانمندی تمام سازندگان و فعالان این صنعت بهره ببریم.

منصوری افزود:در حالی استان اصفهان در تامین ۸۵درصد فولاد بدنه خودروها نقش آ‌فرینی دارد که با برنامه‌ای که برای تولیدخودروی ۳۰۱ داریم، نیاز به تامین‌کنندگان مواد اولیه استان افزایش قابل توجهی خواهد داشت .

براساس این گزارش، عادل پیرمحمدی معاون طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو نیز در دیدار با اعضای انجمن قطعه سازان اصفهان،تولید ۳۰۱بدون حضور شریک خارجی را نماد بلوغ صنعت خودرو دانست و افزود: با روند فعلی، تولید ۳۰۱ تا پایان سال را با ظرفیت حداکثر ۲۴ دستگاه در ساعت خواهیم داشت.

مجتبی استادرحیمی معاون کیفیت ایران خودرو هم گفت: با توجه به اصلاحات ساختاری جدید در ساپکو، وارد راه جدیدی در تولید و کیفیت شده ایم که کلید آن در پروژه ۳۰۱ خورده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ