کد خبر: ۱۲۸۹۶۴
۰:۹ - ۱۳۹۸/۳/۲۵

گزارش جالب شرکت متحول شده با اعلام جهش ۱۴۷ درصدی سود + دلایل
برای عملکرد ۱۲ ماه سال قبل اعلام شد:

گزارش جالب شرکت متحول شده با اعلام جهش ۱۴۷ درصدی سود + دلایل

شرکت تایدواتر با انتشار عملکرد ۱۲ ماهه حسابرسی نشده سال مالی ، گزارشی جالب همراه با جهش ۱۴۷ درصدی سود منتشر کرد و نشان از تحولات اساسی داد و چهره جدید رونمایی کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تایدواتر خاورمیانه که با سرمایه 100 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد و در آخرین روز معاملات هفته گذشته با صف خرید و رشد 5 درصدی مواجه بود، اقدام به انتشار عملکرد 12 ماهه حسابرسی نشده سال مالی مربوط به اسفند گذشته کرد و با گزارشی جالب ، نشان از تحولات اساسی  داد و چهره جدید رونمایی کرد .

براساس این گزارش، "حتاید" طی سال مالی قبل ، قادر به تحقق سود هزار و 606 ریالی هر سهم شده ( معادل بیش از 160 میلیارد تومان ) که نسبت به مدت مشابه سال قبل ، 147 درصد افزایش یافته است .

این رویداد ناشی از رشد 30 درصدی درآمدهای عملیاتی و جهش 581 درصدی سایر درآمدهای عملیاتی بوده و در اصل به دلیل خصوصی شدن شرکت با معامله 63.9 درصد از سهام و همچنین حضور مدیرعامل و هیات مدیره جدید است که طی آن آذر سال گذشته ، حسین زارعی از مدیران خوش نام و باسابقه بازار سرمایه ( موسس و مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات و مدیرعامل سرمایه گذاری صنعت و معدن )، سکاندار شرکت کاملا خصوصی شده تاید واتر شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ