کد خبر: ۱۲۸۹۷۸
۰:۰ - ۱۳۹۸/۳/۲۵

پیشنهاد افزایش سرمایه و دریافت مجوز ۶۷ و ۶۲ درصدی دو شرکت

پیشنهاد افزایش سرمایه و دریافت مجوز ۶۷ و ۶۲ درصدی دو شرکت

بیمه سامان از برنامه افزایش سرمایه ۶۷ درصدی از سه محل خبر داد و تولید دارو هم مجوز افزایش سرمایه ۶۲ درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیمه سامان از برنامه افزایش سرمایه 67 درصدی از سه محل خبر داد و تولید دارو هم مجوز افزایش سرمایه 62 درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

بر این اساس،بیمه سامان در نظر دارد سرمایه فعلی را از 150 به 250 میلیارد تومان برساند. تامین مالی 100 میلیارد تومانی "بساما" از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته  و سایر اندوخته ها صورت می گیرد تا این بیمه فرابورسی قادر به توسعه شبکه نفوذ و تعدد مراکز خدمات رسانی به بیمه گزاران،افزایش توان پذیرش ریسک و قابلیت انجام سایر فعالیت های غیر بیمه ای از جمله افزایش توان سرمایه گذاری،تحصیل اموال و دارایی های مورد نیاز و در نتیجه ارتقای رتبه توان گری مالی شود.

همچنین شرکت 37 میلیارد تومانی تولید دارو با دریافت مجوز افزایش سرمایه 62 درصدی، سرمایه فعلی را به 60 میلیارد تومان می رساند.تامین مالی "دتولید" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف خرید ماشین آلات و تجهیزات تولیدی خط تولید آمپول و اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

بنابراین گزارش، سرمایه گذاری البرز مالک 62.3 درصدی این شرکت دارویی بشمار می رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ