کد خبر: ۱۲۹۰۴۵
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۳/۲۶

عرضه اولیه سرخابی ها در بازار سهام تا شهریور بعید است/ اقدامات لازم
معاون نظارت بر بورس و ناشران سازمان بورس:

عرضه اولیه سرخابی ها در بازار سهام تا شهریور بعید است/ اقدامات لازم

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس با اشاره به آمادگی واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس گفت: با توجه به زمان بر بودن مراحل ابتدایی، بعید به نظر می‌رسد سهام آنها تا پایان شهریور عرضه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسن امیری درخصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه به ایرنا گفت: زیرساخت فرابورس برای عرضه سهام این دو باشگاه آماده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: طبق قانون، شرکت‌ها باید ابتدا در بازار سرمایه پذیرش شوند و این اقدام نیازمند مراحلی است، دو باشگاه فاقد صورت مالی حسابرسی شده هستند و این موضوع باعث ایجاد موانعی جهت حضور سهام آنها در بازار سرمایه می‌شود.سهام استقلال و پرسپولیس باید نزد سازمان بورس ثبت شود که نیازمند تبدیل شدن آنها به سهامی عام است.

این مقام مسئول افزود: طبق قانون، وزارت ورزش مکلف است با همکاری سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس مقدمات تبدیل شدن این شرکت‌ها به سهامی عام را فراهم کند.برای آماده سازی زیرساخت‌ها باید بحث افزایش سرمایه این دو باشگاه و قیمت گذاری برند آنها انجام شود که در صورت اجرای چنین اقداماتی می‌توان امیدوار به عرضه سهام سرخابی‌ها در فرابورس بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ