کد خبر: ۱۲۹۰۶۷
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۳/۲۶

پذیره نویسی صندوق سرو سودمند مدبران به اتمام رسید

پذیره نویسی صندوق سرو سودمند مدبران به اتمام رسید

پذیره نویسی ۹۹ میلیون واحد صندوق قابل معامله سرمایه‌گذاری سرو سودمند مدبران به اتمام رسید و آماده انجام معاملات ثانویه در بورس تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پذیره نویسی 99 میلیون واحد صندوق سرمایه‌گذاری سرو سودمند مدبران که از 5 خرداد با نماد "سرو" در بورس تهران شروع شده بود به پایان رسید و قرار است پس از تأیید معاملات و صدور مجوزها (توسط سازمان بورس، بورس تهران و سپرده گذاری مرکزی) معاملات ثانویه آن در تابلوی بورس شروع شود
.

صندوق قابل معامله (ETF) به دلیل نقدشوندگی زیاد ( امکان واریز وجه حاصل از فروش به حساب سرمایه گذاران پس از دو روز کاری) و چشم انداز مثبت سرمایه گذاران نسبت به سودآوری، طی دوره پذیره نویسی مورد استقبال بیش از 2500 سرمایه گذار قرار گرفت و بیش از 21.7 میلیارد تومان سرمایه به آن وارد شد. 

مدیر صندوق "سرو" شرکت مشاور سرمایه گذاری مدبران هما و موسسان آن شرکت مشاور سرمایه گذاری مدبران هما و یک شخص حقیقی است. متولی صندوق هم موسسه حسابرسی شاخص اندیشان و بازارگردان آن صندوق اختصاصی بازارگردان صبا نیک است. استراتژی صندوق هم کسب بازدهی بیش از شاخص و ایجاد پرتفوی متنوع از سهام، اوراق بهادار بادرآمد ثابت، ابزارهای مشتقه و سایر اوراق پذیرفته شده نزد بورس است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ