کد خبر: ۱۲۹۰۹۱
۹:۸ - ۱۳۹۸/۳/۲۷

قول وزیر صنعت به حل مشکل خودرو جانبازان بالای 70 درصد

قول وزیر صنعت به حل مشکل خودرو جانبازان بالای 70 درصد

وزیر صنعت با اشاره به لزوم ایفای تعهد خودروسازان ، قول داد با تکیه بر تفاهم جدید با بنیاد جانبازان ، مشکل خودرو جانبازان بالای 70 درصد حل شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از صدا و سیما، رضا رحمانی در حاشیه نشست با کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه سازمان حمایت پیگیر اجرای اینگونه تعهدات خواهد بود گفت : خودروسازان و هر مجموعه‌ای که فروش کالا دارد و خدماتی را متعهد می‌شوند باید به تعهدات عمل کنند. در استیفای حقوق مردم با هیچ کس مماشات نداشتیم و نخواهیم داشت.

وی در خصوص تامین خودرو برای جانبازان بالای ۷۰ درصد که خودروی در اختیار آن‌ها مستعمل شده هم توضیح داد: از قبل مصوبه‌ای در این باره وجود داشته و تفاهم نامه‌ای نیز اخیرا با بنیاد جانبازان امضا شده است. ضمن اینکه جانبازان حق بزرگی بر گردن همه دارند. بنابراین پیگیری‌های لازم برای حل مشکل این عزیزان را انجام خواهیم داد.

رحمانی درباره آخرین وضع تامین کالا‌های اساسی هم گفت: تامین کالا‌های اساسی و ارز مربوط به آن در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است. البته در قالب تنظیم بازار با وزارت جهاد هماهنگی کاری و جلسات هفتگی داریم، اما بر اساس آخرین گزارش‌ها واردات کالا‌های اساسی از ابتدای سال جاری تا کنون در مدت مشابه سال قبل افزایش زیادی داشته و به معنی این است که از نظر تامین کالا‌های اساسی مشکلی نداشتیم و نداریم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ