کد خبر: ۱۲۹۱۱۴
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۳/۲۷

با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام در بورس:

"جم پیلن" با ۲۲۵۰ تومان کشف قیمت شد / ثبت دو رکورد جدید و کاهش سهمیه

با شروع فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام پلی پرو پیلن جم در بورس تهران ، هر سهم چهارمین شرکت تازه وارد سال با ۲۲۵۰ تومان کشف قیمت شد که گرانترین سهم جدید بشمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دقایقی قبل فراینده عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت پلی پرو پیلن جم در بورس تهران بعد از تمدید 30 دقیقه زمان سفارش خرید ، شروع و هر سهم آن با 2250 تومان کشف قیمت شد.

این عرضه شامل  200 میلیون سهم "جم پیلن" با دامنه قیمت 2100 تا 2250 تومانی هر سهم و سهمیه 500 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود که به دلیل استقبال متقاضیان ، مقرر شده به هر کد حداکثر 446 سهم با نقدینگی حدود یک میلیون تومانی تخصیص یابد.

بنابراین در حالی تا پیش از این رکورد بیشترین تعداد خریداران مربوط به عرضه اولیه "تاصیکو" در 9 اردیبشهت سال جاری با بیش از 427 هزار نفر بود که با توجه به  حضور بیش از 448 هزار نفر در عرضه اولیه امروز، رکورد جدیدی ثبت شد.

علاوه براین، "جم پیلن" که چهارشنبه جاری به دلیل برگزاری مجمع سالانه دوم تیر با توقف نماد روبرو می شود، عنوان دار گران ترین عرضه اولیه سال و طی 12 ماه اخیر شد . آخرین عرضه اولیه گران مربوط به پتروشیمی پارس با 2400 تومان در 20 تیر سال گذشته بود .

پیش از این سه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد و ژلاتین کپسول در سال جاری وارد بازار سهام شده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ