کد خبر: ۱۲۹۱۷۷
۰:۰ - ۱۳۹۸/۳/۲۹

جدیدترین روش خرید و فروش خودرو در ایران را بشناسید

جدیدترین روش خرید و فروش خودرو در ایران را بشناسید

با پیشرفت فن‌آوری، روش‌های خرید و فروش خودرو نیز از روش‌های قدیمی همچون نمایشگاه‌ها و بازارهای هفتگی فاصله گرفته و به روش‌های اینترنتی تبدیل شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پیشرفت روش‌های خرید و فروش خودرو به اینجا محدود نشد و در نسل‌های بعدی روش‌های کامل‌تری برای خرید و فروش خودرو توسعه یافته‌اند که نسبت به روش‌های سنتی بسیار راحت تر، سریع‌تر و حرفه‌ای تر هستند.

در جدیدترین روش‌های خرید و فروش خودرو که طرفداران بسیاری در کشورهای اروپایی و آمریکایی دارد، دیگر نیازی به حضور خریدار و فروشنده برای بازدید و آزمایش خودرو و یا پاسخگویی به تماس‌های مکرر مشتریان نیست و شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات با استفاده از ابزارهای مختلف همچون کارشناسی خودرو، سیستم‌های مشاوره و فروش آنلاین و . . . در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به خرید و فروش خودرو می‌کنند.

"کارسنس" یکی از نمونه‌های فعال و موفق در آمریکا است که به خرید و فروش خودروهای دست دوم کارشناسی شده می‌پردازد. این شرکت به هریک از خودروهای موجود در نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده یک مشاور فروش اختصاص می‌دهد که خدمات فروش خودرو، مذاکره با خریدارن و پیدا کردن خریدار نهایی بر عهده این مشاوران است.

کارشناسان کارسنس خودروهای انتخابی خریدار را به محل مدنظر وی برده و اجازه آزمایش کامل و رانندگی با خودرو را به خریدار می‌دهند. در این روش نیازی به حضور خریدار و فروشنده در محل شرکت کارسنس نیست زیرا کارشناسان این شرکت، تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز برای خرید و فروش خودرو را درب منزل، محل کار و یا هرجایی که خریدار و فروشنده تعیین کنند برده تا از این طریق خرید و فروش مطمئن و راحتی را برای مشتریان فراهم کنند.

کاروانا، ترد، شیفت، کارلوتز و … نمونه‌های موفق دیگری هستند که مدرن‌ترین و در عین حال سریع‌ترین و راحت‌ترین روش خرید و فروش خودرو دست دوم کارشناسی شده را ارائه می‌دهند. در ایران نیز سایت همراه مکانیک یکی از این نمونه‌ها است.

در ایران هم سایت همراه مکانیک، اقدام به راه اندازی چنین امکانی کرده که به شرح زیر است:

۱- پس از ثبت سفارش در سایت ، کارشناسان با شما تماس می‌گیرند و از خودرو بازدید می‌کنند.

۲- خودرو به صورت رایگان کارشناسی می‌شود.

۳- گزارش کارشناسی خودرو همراه با عکس روی سایت منتشر می‌شود.

۴- آگهی فروش خودرو توسط مشاور در سایت‌های معتبر منتشر می‌شود.

۵- کارشناسان فروش ه مشتریان پاسخ می‌دهند تا خریدار واقعی را پیدا کنند.

۶- کارشناسان تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد ، مشاوره می‌دهند.

مزایای استفاده از خدمات فروش خودور سفارشی هم شامل دریافت خدمات کارشناسی خودرو به صورت رایگان،  فروش خودرو بدون هزینه، عدم پاسخ گویی به تماس خریداران، عدم مواجهه با دلالان خودرو، صرفه‌جویی در زمان مشتری و جلوگیری از بازدیدهای غیرضروری و  نوشتن قرارداد و ارائه مشاوره کامل حقوقی هستند .

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ